22 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Wij hebben een Billy gekocht. Super degelijk ding en je kan er een loopfiet ...
Oh wij hebben ook een Billy nu, maar denk een andere dan want onze is gewoon zo’n mini loopfietsje met dubbele wielen. Ga hem eens googlen.
Kan je kindje er als loopfiets met 3 wielen wel al op? Dit probleem hadden wij nmlk met ons vorige loopfietsje, zadel kon op z’n laagst op 32 cm hoogte ofzo, dan was hij waarschijnlijk de 2 voorbij voor hij dat ging halen. Dus terug gebracht 😏
4 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Wij hebben een Billy gekocht. Super degelijk ding en je kan er een loopfiet ...
Oh zie het al, wij hadden exact die alleen een ander merk, dan zul je denk ik bedoelen dat je kindje nog niet met de voetjes aan de grond kan toch? Verder leek het me een ideale fiets!
4 jaar geleden
Oh zie het al, wij hadden exact die alleen een ander merk, dan zul je denk ...
Jep hij is te klein voor de fiets om bij de grond te komen! We wachten gewoon even voor nu heeft hij zijn loopauto. Hij lijkt mij verder ideaal dus dat gaat wel goedkomen alleen nog even groeien. 😅 Het leek mij niet meer echt zinvol om nu nog weer een tussen formaat te kiezen, omdat het fietsje wel naar onze verwachtingen voldoet. Helaas groeit hij alleen zo onwijs slecht 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Jep hij is te klein voor de fiets om bij de grond te komen! We wachten gewo ...
Haha herkenbaar! Volgens mij stond bij ons fietsje dat deze vanaf 1 jaar was dus heb aangegeven dat dit gezien de zadelhoogte echt niet kon en mocht hem toen alsnog (na de termijn) retourneren. Heb toen onze Billy-mini via Marktplaats gekocht want dacht net als jij “over een half jaar (nu minder) is hij 2 dan gaan we dan wel voor een tweewielig loopfietsje. Hier ook een loopauto, wheely bug en dat kleine Billy-fietsje dus. Allemaal nodig? Nee.. Is het leuk? ja ☺️ haha
4 jaar geleden
Hier word veel gefietst, deze kan naar een tweewieler. Nu is driewieler handig omdat ze echt net met d’r teentjes bij de grond kan. Ze gaat inmiddels er hele rondes mee naar de speeltuin en kan goed sturen!

4 jaar geleden
Reactie op Mama van Eva 🥰
Hier word veel gefietst, deze kan naar een tweewieler. Nu is driewieler han ...

Die vind ik ook stoer! Maar die had ik dan eigenlijk met 1 jaar willen hebben omdat ik het zonde vind als je een deel van het 2-in-1 principe niet meer (lang) zult gebruiken.
Wel goed dat ze zo al goed leert sturen, kan de focus straks als de fiets 2 wielen heeft bij het evenwicht liggen.
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982
Sinds een week deze geweldige fiets waar hij zot van is

Ah tof, waar is die van? En de kniebeschermers? Dat is ook wel een goed idee inderdaad..
helm hebben we voor bij ons op de fiets die mag hij sws op wanneer hij op een 2-wieler gaat want meneer heeft -as we speak- weer een hersenschudding van een andere valpartij 😬
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982

En kan hij er al een beetje op fietsen? Veel gevallen voor dat lukte of viel het mee? Hoe snel had hij het “door”?
4 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Wij kopen ook veel te veel. Het is ook allemaal zo leuk 😂
Haha erg he.. en sommige dingen vallen vervolgens niet eens in de smaak 😅 En andere dingen waar ik m’n twijfels over had speelt hij het liefst dag en nacht mee ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982

Wil je nog vertellen waar de beschermers van zijn? ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982

Decathlon? 😊
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982

Ik kijk nog eens goed en besef nu pas dat polsbescherming met fietsen helemaal niet gaat 😂🙈🙈 Heb ze gevonden hihi wij starten vandaag met de loopfiets vandaar de haast. Kon nergens goed maten vinden dus gok maar dat die van jullie kindje bij ons ook passen ☺️
4 jaar geleden
Ah tof, waar is die van? En de kniebeschermers? Dat is ook wel een goed ide ...
We hebben hem bij Decathlon gekocht, bescherming ook van daar
4 jaar geleden
En kan hij er al een beetje op fietsen? Veel gevallen voor dat lukte of vie ...
Hij kan redelijk zijn evenwicht houden maar we moeten nog veel oefenen. Hij wil alleen bergafwaarts gaan 😄
4 jaar geleden
Ik kijk nog eens goed en besef nu pas dat polsbescherming met fietsen helem ...
Was een het een succes? ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982
We hebben hem bij Decathlon gekocht, bescherming ook van daar
Heb deze ook besteld ☺️ Dacht dan weet ik iets meer zeker dat het past zo jong al want overal staat vanaf 3 jaar.
4 jaar geleden
Reactie op Dorothee1982
Was een het een succes? ☺️
Hij vindt z’n oude fietsje nog fijner haha maar ons kindje houdt er niet van als hij iets niet kan. Dus ben benieuwd ☺️