4 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Disney heeft zeker enge films en we letten erg op de reactie van onze kids. Mn dochter is 6,5 maar vind Doornroosje leuk maar niet de scène dat ze naar het spinnenwiel wordt geleid. Daarheeft ze nachtmerries over. We hebben wel altijd al veel Disney films gekeken met onze kids 😊

3 jaar geleden

Reactie op Kylie88p

Hoi! Disney heeft zeker enge films en we letten erg op de reactie van onze ...
Van die ene scene met het spinnenwiel krijg ik zelf nog nachtmerries! 😉 Ik denk ook dat hoe ouder ze worden, hoe meer ze begrijpen (en dus angstiger). Maar ik let wel op haar reacties. Als we zien dat ze bang wordt, gaan we de scenes gewoon overslaan.

3 jaar geleden

Hier kijkt mijn dochtertje vaak naar Encanto en frozen. Ik laat haar alleen de leuke gedeeltes zien. Vooral zang en dans.

3 jaar geleden

Wij hielden in de winter/ lente ook wekelijks een ‘filmavond’ (eigenlijk was het eind van de middag). Ook wij keken vaak Disney films of in onze ogen kinderfilms. Nu moet ik zeggen dat wij een aantal keren hebben gehad dat onze dochter nachtmerries kreeg. Wij houden het nu echt op films voor alle leeftijden en de meeste Disney films zullen dus even moeten wachten. Kijkwijzer geeft vaak wel goed aan wat te doen is en wat nog niet zo handig is. Maar… elk kindje is anders! Er zullen ook ongetwijfeld kindjes zijn die dit al prima aankunnen!