22 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op C hantal
Mag ik vragen waarom jullie een flessenrek gebruiken? Zoveel flessen?🙈
Ik heb een paar maanden lang fulltime gekolfd en had daardoor super veel kolf flesjes. Daarnaast laat ik de flessen (op dit moment 4 dagelijks in gebruik) altijd aan de lucht drogen, dus flessenrek is hier onmisbaar!
5 jaar geleden
Wij hebben deze. De (grote) Difrax flessen passen er goed op. Het grijze ding kun je loshalen en daaronder wordt het water opgevangen. Het grijze ding vind ik alleen wat lastig schoonmaken. Het is wat hoog en dicht op elkaar, dus een spons of afwasborstel komt er moeilijk tussen.

5 jaar geleden
Reactie op C hantal
Ik gebruik maar 1 of 2 flessen en laat ze aan de lucht drogen. Maar ik leg er ook uitgekookte spenen op en als ik bijvoorbeeld de bijtring heb afgewassen 😄 Dus hier is het rek onmisbaar!
5 jaar geleden
Reactie op EP09
Wij hebben het Munchkin Deluxe droogrek, is minder dan € 15 en werkt hier p ...
Hier ook! Erg tevreden mee :)
5 jaar geleden
Ik heb die van prenatal 3,99 ofzo maanden tevreden gebruikt maar ken geen andere 😅
5 jaar geleden
Reactie op Feliciaa
Ik heb deze, ik vind hem top.

Is dit ook die munchkin deluxe?
5 jaar geleden
Reactie op C hantal
Ah zo, dat kolven ken ik nog ja! Wij gebruiken 2 flessen, elke dag 1.
Misschien met zo’n raggertje van de dr Brown flessen? Of zijn die weer te klein 😅
5 jaar geleden
Reactie op C hantal
Wij deden dit eerst om ze te laten drogen en vervolgens stonden ze daar in tot we ze gebruikten. Maar ik vond het toch niet zo’n fijn idee op het aanrecht. Sta ik met koken 10 cm er vandaan een pepertje of rauwe kip ofzo te snijden, moet er niet aan denken dat er iets op zo’n flesje of speentje spat 🙈 Dus de schone speentjes voortaan in een afgesloten bakje en de flesjes na het afwassen in de koelkast (zo deed de kraamhulp het ook)