6 Reacties

VRIEND
5 jaar geleden
Nog geen persoonlijke ervaring mee, maar kreeg de tip van veel vriendinnen om het wel te doen. Heb me dus ingeschreven voor kraamhotel van Maasstad ziekenhuis Rotterdam

5 jaar geleden
Hele goede service !
Je wordt continue begeleidt en geadviseerd.
Je kan effe tot rust komen met je kleine in een eigen kamer met je eigen tv-tje, koelkast etc.
Als er wat is zijn er altijd verzorgende aanwezig en kan je zoveel mogelijk rust pakken en vragen stellen.
Is een hele leuke ervaring en heel leerzaam ook.
Zit ook een extra bed voor als je wil dat je parter wilt blijven slapen of iemand anders.
Ik raad het zeker aan!
En als je vragen hebt , beantwoord ze ik graag

5 jaar geleden
Reactie op Like it
Hele goede service !
Je wordt continue begeleidt en geadviseerd.
Je kan eff ...
Ik woon wat verder weg maar mij spreekt dit ook wel aan. Zou het de moeite waard zijn om toch nog wel 30 minuten te rijden met weeen? En het staat mij vooral aan omdat ik het niet zo op ziekenhuizen heb, mij lijkt de sfeer wat relaxter hier. Ook zou ik een bad in de buurt willen hebben. Zou je het mij om deze redenen adviseren?

5 jaar geleden
Reactie op Anoniem33
Ik woon wat verder weg maar mij spreekt dit ook wel aan. Zou het de moeite ...
Jaaa inderdaad , de sfeer in het geboortehotel is veel relaxter.
Het is echt een apart gebouw met een verdieping met allemaal kamers netals een echt hotel.
Je mag ook bezoek ontvangen als je dit fijn vindt. Die kunnen op de gang gratis koffie of thee nemen.
Je hebt je eigen kamer waar 2 bedden in staan. 1 voor jou natuurlijk , 1 voor een eventuele partner die wil blijven. En voor de kleine een eigen slaapplekje naast jou.
De deur gaat alleen van binnen uit open dus het is niet netals het ziekenhuis dat iedereen in en uit kan.
Op de afdeling verschillende verzorgsters die af en toe komen checken bij jou en de kleine . Die de eerste voedingen voordoen. Luiers verwisselen etc. Ook wordt de baby medisch gecheckt , gewogen etc.
Je hebt een eigen badkamer op de kamer. Handdoeken. Melkvoeding, luiers , verzorgingsproducten krijg je allemaal van hun, die staan gewoon op de kamer.
En als er wat is dan kan je op het knopje drukken en komt er iemand aan.
Maar het is echt een “thuis” sfeer . Overal wifi ook.
Omdat je gewoon lekker kan relaxen en filpmje kan kijken met je partner bijv.
Het enige wat je mee hoeft te nemen is je kleding en eventueel eten wat je daar kan opwarmen in een magnetron of in de koelkast. Je kan ook maaltijden bij hun krijgen maar daar betaal je wel voor.
Dus ik raad het zeker aan !! En anders kan je na je bevalling daarna toe?
Dat mag ook. Dus eerst bevallen thuis of ziekenhuis en daarnaa daarheen gaan om effe tot rust te komen . En zorgeloos af entoe je baby uit handen te geven .
Wat betreft je vraag over het bad. Dit weet ik niet. Misschien dat er kamers zijn met een bad voor de personen die dat willen maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Ik heb het even heel uitgebreid uitgelegd voor je haha
Dit is trouwens het geboortehotel maasstad.
Van derest weet ik niet hoe dat gaat.
Maar bij hun is het heel goed geregeld allemaal.
Ik hoor graag of je nog verdere vragen hebt !