57 Reacties

5 jaar geleden

Dit worden mijn geboortebedankjes 😊

5 jaar geleden

Wat is een geboortebedankje? 😅

5 jaar geleden

Wat is een geboortebedankje?

5 jaar geleden

Wat is het? Waarom? En voor wie?

5 jaar geleden

Reactie op wehoo

Wat is een geboortebedankje? 😅
Een bedankje dat je meegeeft aan het kraambezoek

5 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk een beetje onzin. Ze komen op visite, ze krijgen wat lekkers.

5 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Een bedankje dat je meegeeft aan het kraambezoek
Oh joh! Wij doen dat hier in de omgeving eigenlijk helemaal niet...

5 jaar geleden

nee hoor, waarom?

5 jaar geleden

Volgens mij wordt er gevraagd aan mensen die het wel doen wat hun doen. Dan hoeven niet 10 mensen te zeggen dat ze het onzin vinden of wel ?

5 jaar geleden

Ik ben ook nog aan t denken! Wil graag iets met wat lekkers en iets voor douch/bad ofzo .. :p kunnen ze kiezen

5 jaar geleden

Ken de gewoonte ook niet. Heb wel de kraamverzorgster en verloskundige de vorige keer een bedankje gegeven.

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Hier niks. Als ze komen hebben ze als bedankje wat te drinken en beschuit met muisjes. Ik vind dat genoeg

5 jaar geleden

Reactie op dopey

Ken de gewoonte ook niet. Heb wel de kraamverzorgster en verloskundige de v ...
Dat vind ik wel normaal. De verloskundige die zie je 9 maanden lang en de kraamverzorgster helpt je de eerste periode helemaal op weg. Een geboorte bedankje komt volgens mij uit België, mijn Belgische ex heb ik hier wel eens over gehoord. Mijn familie en vriendinnen heb ik er verder ook nog niet over gehoord

5 jaar geleden

Reactie op Kim485

Dat vind ik wel normaal. De verloskundige die zie je 9 maanden lang en de k ...
Ik vind het juist niet normaal om iets voor de verloskundige en kraamzorg te halen. Hun worden er voor betaalt hè om je te helpen. Een geboorte bedankje zie ik als bedankje voor de moeite om langs te komen en miss een kraam kado mee nemen.

5 jaar geleden

Wij hebben gepersonaliseerde m&ms besteld met naam erop en doe die in een bakje in de vorm van kroon en dat krijgt kraambezoek mee naar huis

5 jaar geleden

Het is volgens mij idd gebruikelijk in België en niet in Nederland..

5 jaar geleden

Reactie op 1996

Ik vind het juist niet normaal om iets voor de verloskundige en kraamzorg t ...
Natuurlijk worden ze betaald maar een lerares geef je aan het einde van het jaar ook een bedankje en die worden daar ook voor betaald. In mijn ogen is het normaal dat je langs gaat als een kindje is geboren. Dat is interesse tonen, daar hoef je bedankje in de vorm van cadeautje voor te geven.

5 jaar geleden

Ik heb suikerbonen gemaakt! Woon zelf in Nederland maar mijn vriend komt uit België daar is dat heel normaal! Heb glazen buisjes met kurk dop gemaakt, met witte en goude suikerbonen. En sticker erop met de naam enz zelfde als geboorte kaartje. En voor kindjes een plastic doosje met gekleurde rijst snoepjes ook met zelf de sticker erop! :)

5 jaar geleden

Reactie op 1996

Volgens mij wordt er gevraagd aan mensen die het wel doen wat hun doen. Dan ...
Wat een onzin