57 Reacties

5 jaar geleden
Ik ben ook nog aan t denken! Wil graag iets met wat lekkers en iets voor douch/bad ofzo .. :p kunnen ze kiezen

5 jaar geleden
Hier niks. Als ze komen hebben ze als bedankje wat te drinken en beschuit met muisjes. Ik vind dat genoeg

5 jaar geleden
Reactie op dopey
Ken de gewoonte ook niet. Heb wel de kraamverzorgster en verloskundige de v ...
Dat vind ik wel normaal. De verloskundige die zie je 9 maanden lang en de kraamverzorgster helpt je de eerste periode helemaal op weg.
Een geboorte bedankje komt volgens mij uit België, mijn Belgische ex heb ik hier wel eens over gehoord. Mijn familie en vriendinnen heb ik er verder ook nog niet over gehoord

5 jaar geleden
Reactie op Kim485
Dat vind ik wel normaal. De verloskundige die zie je 9 maanden lang en de k ...
Ik vind het juist niet normaal om iets voor de verloskundige en kraamzorg te halen. Hun worden er voor betaalt hè om je te helpen. Een geboorte bedankje zie ik als bedankje voor de moeite om langs te komen en miss een kraam kado mee nemen.

5 jaar geleden
Reactie op 1996
Ik vind het juist niet normaal om iets voor de verloskundige en kraamzorg t ...
Natuurlijk worden ze betaald maar een lerares geef je aan het einde van het jaar ook een bedankje en die worden daar ook voor betaald.
In mijn ogen is het normaal dat je langs gaat als een kindje is geboren. Dat is interesse tonen, daar hoef je bedankje in de vorm van cadeautje voor te geven.

5 jaar geleden
Ik heb suikerbonen gemaakt!
Woon zelf in Nederland maar mijn vriend komt uit België daar is dat heel normaal!
Heb glazen buisjes met kurk dop gemaakt, met witte en goude suikerbonen. En sticker erop met de naam enz zelfde als geboorte kaartje. En voor kindjes een plastic doosje met gekleurde rijst snoepjes ook met zelf de sticker erop!
:)