17 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb voor 30 euro een ongebruikte op marktplaats gekocht!

5 jaar geleden

Wat is dat juist? Heb er nog nooit van gehoord 馃き馃檲

5 jaar geleden

Ik ben er zelf nog niet over uit, maar hoor er goede verhalen over.

5 jaar geleden

Ik lees even mee, krijg er wel 1 vergoed van de verzekering maar kan ook uit verschillende kiezen. Volgens mijn verloskundige is het een fijn hulpmiddel. Het leidt je af van de pijnprikkel.

5 jaar geleden

Ik heb er ook 1 via Marktplaats gekocht. Heb hem uitgetest en voelt best intens. Kan me voorstelle dat dit fijn is straks

5 jaar geleden

Ik heb er 1 gehad tijdens mijn bevalling en in het begin is het heel chill. Het leid je idd af en je hebt het gevoel dat je zelf iets onder controle hebt. De piek van de wee haal je weg. Op gegeven moment rond 6/7cm ontsluiting zei mijn partner wil je weer? Dus ik weer tens aangesloten en toen ging ik kapot haha dus ik merkte als je weeen echt heftig worden die Tens voor mij niet meer werkte. Ik had hem ook via verzekering aangeschaft vorig jaar. Deze keer ga ik hem weer gebruiken 馃憤

5 jaar geleden

TENS is een klein apparaat dat u zelf kunt bedienen bij bevalling of wee毛n. Via pleisters op de huid kunt u uzelf lichte stoomstootjes toedienen. Dit zal aanvoelen als een tinteling. De elektrische stimulatie zorgt voor: Vermindering van pijnsignalen richting de hersenen Aanmaak van lichaamseigen pijn dempende stoffen (endorfine) https://www.mammatens.nl/tens-tijdens-de-zwangerschap/tens-bij-bevallingspijn-en-wee%C3%ABnpijn/ Op deze site staat nog veel meer info. Ikzelf heb een ELLE TENS gehuurd via de site https://www.geboortetens.nl/ Ik heb tot nu toe goede ervaringen met pijn en de TENS, maar dit zou de eerste keer tijdens een bevalling zijn. Dit is namelijk mijn eerste. Maar ik heb de instelling: niet geschoten is altijd mis. Daarom gebruik ik de tens tijdens het opvangen van de wee毛n. Mocht het niet fijn zijn, dan gebruik ik m niet. Maar dat ik de keuze heb om m te gebruiken vind ik wel fijn. Want als het mij helpt, dan is het mooi meegenomen. En zo niet, dan niet ;)

5 jaar geleden

Mijn verloskundige raadt ook de Elle tens aan. Ik ga die zelf ook bestellen

5 jaar geleden

Ik heb er 1 gevonden op marktplaats. Niet gebruikt een mama tens

5 jaar geleden

Hier eentje via geboortetens.nl , eentje met meerdere opties zodat hij verder ook nuttig is in gebruik. Zoals hier op de kuiten van mijn vriend na 10km hardlopen. Zelf ook al op mijn schouders en benen gehad. Erg prettig!

5 jaar geleden

* GeboorteTENS femina hebben wij

5 jaar geleden

Mijn verzekering vergoedt wel de aankoop van een tens, maar niet het huren. Dan toch maar eentje aanschaffen. Ik zie verschillende soorten, maar vind het moeilijk vergelijken. Hebben jullie tips voor een site waar je goed kunt vergelijken?

5 jaar geleden

Als aanvulling op mijn vorige berichtje. Is het raadzaam om extra plakkers bij te bestellen?

5 jaar geleden

Reactie op Jet188

Als aanvulling op mijn vorige berichtje. Is het raadzaam om extra plakkers ...
Heb ik voor de zekerheid wel gedaan. De plakkers na gebruik ontvetten helpt wel om ze langer te kunnen gebruiken.

5 jaar geleden

Ik ben inderdaad ook op zoek. Mijn verzekering vergoed het wel, maar alleen maar vanaf een zeer beperkt aantal aanbieders. Ik kom dus ook op de site www.geboortetens.nl uit, maar twijfel nog welke aan te schaffen. 馃槄

5 jaar geleden

Elle tens gehuurd bij prachtig bevallen. 39.50. Nog geen ervaring maar wel goed advies!

5 jaar geleden

Ik heb vanavond de Tens F茅mina maar besteld. Hoop dat het wat is! 馃槄