12 Reacties

10 maanden geleden

Hier 2 meisjes en het 3de meisje onderweg 😂. Tuurlijk hoopte ik op een jongen maar ik ben al blij dat de baby voor nu gezond is en alles goed gaat. En daarbij zou het voor een jongetje nu ook niet leuk zijn om als enige te zijn!

10 maanden geleden

Ja, dat snap ik!

10 maanden geleden

Of je ook een 3e zou willen als 1 van de 2 een meisje was geweest zal je nooit weten. Hier zou ik dan ook niet te veel bij stil staan. Wil je een derde kindje? De kans is natuurlijk weer 50/50 dat je weer een jongen krijgt. En natuurlijk moet je man hier ook achter staan, dus ik zou het ook eerst met hem bespreken. Voordat je zelf je gedachten op een 3e zet en je man daarna 'nee' zegt. Ik zou namelijk graag een 3e willen maar mijn man niet, dus hier gaat die er niet komen.

6 maanden geleden

Ik zou voor jezelf bedenken of je het ook graag zou willen als de derde weer een jongetje zou worden. Want die kans zit er natuurlijk in. Ben je daar ook ok mee? Of zou je het echt alleen willen als het een meisje zou zijn?

5 maanden geleden

Bedankt! Zijn er mama's die al 3 kindjes hebben?

5 maanden geleden

Reactie op Lbaby1

Nee dit lijkt mij heel pittig. Ik heb het al zwaar genoeg met mijn huidige 2.

3 maanden geleden

Reactie op Lbaby1

Zwanger van een 3e jongen!!! Haha.

3 maanden geleden

Reactie op Cocoklink

Zwanger van een 3e jongen!!! Haha.
En hoe is dat?

3 maanden geleden

Reactie op Lbaby1

En hoe is dat?
Goed! Soms al wat last van banden pijn, sneller als bij de vorige, maar zoooo leuk! En ook weer zo spannend! Wij hoopten stiekem ook op een meisje natuurlijk, maar hebben gekozen voor een 3e kindje, dus happy met een gezond kindje tot nu toe 🙏🫶

3 maanden geleden

We wouden graag een derde. Stiekem idd zou een meisje leuk zijn. We hebben er voor gekozen om het geslacht niet te weten. Twee weken geleden is onze derde zoon geboren. Ik voel me zo rijk met drie van die heerlijke mannen. Het voelde ook wel relaxt dat het weer een jongen is. Kleding is al in huis. Speelgoed etc. Niks geen gedoe met staartjes en rokjes. Was het een meisje dan was het ook helemaal super geweest hoor, maar kan me dat nu helemaal niet meer voorstellen.

3 maanden geleden

Ps. Zoals een oudere vrouw met drie zonen zei ‘als ze oud genoeg zijn krijg je de meiden er vanzelf bij, zonder al het gedoe wat er bijhoort als ze opgroeien.’ 😂

2 maanden geleden

Reactie op Deliaaa

Nee dit lijkt mij heel pittig. Ik heb het al zwaar genoeg met mijn huidige ...
Nu twee een meisje en een jongen. Maar willen in het najaar voor een derde gaan🤞🏻