61 Reacties
6 jaar geleden
Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar het is natuurlijk nog vroeg. Wat niet is kan nog komen 🙃. En de 1 heeft er natuurlijk meer last van dan de ander. Probeer je maar niet druk te maken!
6 jaar geleden
Je bent gewoon gezegend zonder kwaaltjes. Er zijn meer vrouwen er geen last van hebben. Je mag ze van mij wel overnemen? 😂🤗 De ene zwangerschap is de andere niet. Het kan alle kanten op. Zo ook met de kwaaltjes. Hoop voor jou 🍀🌸🤗
6 jaar geleden
Ik ben 4.5 ik ken precies je gevoel!! Voel totaal helemaal niets enkel 4 positieve testen over de loop van de week. Eerste zwangerschap was flink raak kwa kwaaltjes. Toch maar even afwachten hè ☺️
6 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Hiervoor wel wat krampen en vreemd gevoel in buik maar nu niks meer?
Hiervoor een miskraam gehad dus ben ook erg onzeker. 29 januari pas afspraak bij vk. Wat duurt wachten dan lang zeg...
6 jaar geleden
Reactie op Madelief-24
Ik heb precies hetzelfde. Hiervoor wel wat krampen en vreemd gevoel in buik ...
Madelief hoe begon de vorige keer je miskraam ?? En voelde je toen ook niets aan kwaaltjes of toen wel ?
6 jaar geleden
Reactie op ils90
Ik heb een miskraam gehad bij 6 weken, toen had ik wel gevoelige borsten, v ...
Jeetje wat spannend !! Heel veel succes !
6 jaar geleden
Afgelopen okt. had ik hele hevige zwangerschapssymptomen (veel erger dan wat ik nu heb) , maar de test streepjes werden steeds lichter... Dat is helaas een vroegtijdige mk geworden. Dus ik zeg :alle dames die zich zorgen maken over het niet hebben van symptomen, het geen hebben van kwaaltjes, geen misselijkheid been dit geen dat en denken dat het dus geen goed teken is : niet doen, dit is niet nodig. Elke vrouw is verschillend elke zwangerschap is verschillend, heb gewoon vertrouwen in je lichaam, punt. En daarnaast kunnen we helaas geen controle hebben over hoe het verder loopt... alleen maar hopen en veel liefde sturen naar de baby ❤️❤️❤️❤️❤️
6 jaar geleden
Madelief hoe begon de vorige keer je miskraam ?? En voelde je toen ook niet ...
Toen had ik ook wel wat last van mijn buik en hele gevoelige borsten. Maar toen zagen we op de echo dat het al gestopt was met groeien dus geen idee?
Je weet het nooit denk ik?
6 jaar geleden
Hoihoi,
Ik snap je zorgen hoor! Maar hier ook een positieve test (2de kindje) en totaal geen symptomen! Maar had ik bij de 1ste ook niet en daar een heerlijke zwangerschap gehad dus hoop nu weer! Ben nu net 4w + 2 dgn dus kans is groot dat ik ze alsnog krijg natuurlijk maar voor nu lekker genieten !