53 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar. Mn 2 andere vriendinnen zijn ook zwanger, 1tje al ver en andere pas uitgerekend in juli. Daarnaast zie ik mn moeder soms op t werk of schoonmoeder en schoonoma vanwege oppas van mn dochter. Je wilt op dat moment zo graag vertellen!! Eerst wilde ik wachten tot 12 weken, maar nu ga ik twijfelen haha

4 jaar geleden

Ik vind dit zooooo moeilijk 🙈 het is onze eerste zwangerschap. Nu 5+1 en 10 feb eerste echo, wachten... Dit weekend gaan we het aan mijn ouders vertellen... vroeg?

4 jaar geleden

Wij gaan onze ouders al wel vast vertellen (4+3). Mocht het mis gaan wil ik dat namelijk ook graag met ze kunnen delen. Voor de rest van mijn omgeving houden we het nog wel gewoon geheim. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren!

4 jaar geleden

Het is heel moeilijk om me inte houden 4+1 maar na een miskraam van 17 weken ben ik bang dat weer wat gaat gebeuren. Het is wel 7 jaar terug maar toch.

4 jaar geleden

Ik weet het officieel sinds eergisteren (toen 2e test gedaan want we geloifden het gewoin niet). Gisteren was mijn man jarig en dan al vertellen, met 4+5? Nee echt te vroeg. Zo bang dat ze mijn 0,0% wijn zouden vinden! Normaal drink ik dus nu een x niet drinken zou echt teveel opvallen haha! Taartje kreeg ik ook nauwelijks ninnen maar ik moest wel ;p

4 jaar geleden

Super moeilijk, ik heb ook al 2x de vraag gekregen of ik zwanger ben omdat ik carpaccio oversloeg en geen wijn dronk in het restaurant.

4 jaar geleden

Wij zijn zwanger geworden via icsi. Dus iedereen wist vanons traject. Dus vrijwel meteen verteld, ook vriendinnen. Het is zo leuk en fijn om het nu al te delen omdat ik me nog zo onzeker voel tot de eerste echo’s ( miskraam gehad met 10 weken 2 maanden geleden). Iedereen begrijpt waar je met je hoofd zit en zo fijn om alles te kunnen zeggen en niet geheim te doen. Toen het de vorige keer mis ging met 10 weken hebben we ook met iedereen dit verdriet kunnen delen. Ik moet er niet aan denken dat ze het toen nog niet wisten. Maar kan me voorstellen als je spontaan zwanger wordt dat het net iets anders is . Doen waar je je goed bij voelt!

4 jaar geleden

Reactie op ils90

Super moeilijk, ik heb ook al 2x de vraag gekregen of ik zwanger ben omdat ...
Vooral die ja! Veel eetafspraken met vriendinnetjes deze maand. Nu is de smoes ‘dry january’ 😉 Denk dat we het onze ouders volgende week toch gaan vertellen. Met vrienden wachten tot de eerste echo (ruim 8 weken). Jij?

4 jaar geleden

Wij zijn zwanger geworden via icsi. Dus iedereen wist vanons traject. Dus v ...
Gefeliciteerd!! Kan mij voorstellen dat je dan iedereen zsm het goede nieuwe wil vertellen 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Clowntje 3

Wij gaan onze ouders al wel vast vertellen (4+3). Mocht het mis gaan wil ik ...
Ik ook!! Kan ook niet wachten op hun reactie. Hoe gaan jullie het vertellen? Met cadeautje oid?

4 jaar geleden

Reactie op JJR

Ik vind dit zooooo moeilijk 🙈 het is onze eerste zwangerschap. Nu 5+1 en 1 ...
Ga het toch ook volgende week aan mijn ouders vertellen! Je wilt zo graag delen (en hun reacties zien 😍). Hebben jullie nog iets speciaals in gedachten hoe te vertellen?

4 jaar geleden

Reactie op Turnam

Het is heel moeilijk om me inte houden 4+1 maar na een miskraam van 17 weke ...
Pfoe, dat moet heftig zijn geweest zeg. Alle geluk voor nu gewenst!

4 jaar geleden

Reactie op Gouds

Herkenbaar. Mn 2 andere vriendinnen zijn ook zwanger, 1tje al ver en andere ...
Ik wilde wachten tot de eerste echo (ruim 8 weken), maar we hebben volgende week een etentje bij mijn ouders, ga ze dan denk ik toch verrassen. Ben dan 5,5 weken.

4 jaar geleden

Reactie op JJR

Ik vind dit zooooo moeilijk 🙈 het is onze eerste zwangerschap. Nu 5+1 en 1 ...
Wij hebben het wel aan de ouders verteld, ook de eerste zwangerschap en hadden echt zo iets van het is vroeg maar mocht het mis gaan wil ik dit ook met ze delen

4 jaar geleden

Ik vind het ook lastig en wil t het liefst overal delen! Alleen wij moeten het mijn broer en schoonzus nog vertellen maar hebben nog geen moment gevonden om af te spreken :(

4 jaar geleden

Enkel mijn moeder weet het nog. Vriendlief licht ik vanmiddag in. Hij is internationaal chauffeur en wil het niet via de telefoon vertellen. Tis namelijk nogal onverwachts... Ik had namelijk een spiraal.

4 jaar geleden

Pff snap t volledig. Heb t vanochtend ontdekt en zou t ook graag aan onze ouders vertellen maar 3 week is wel echt te vroeg. Sommige vriendinnen zou ik het ook zo graag vertellen. Gaat wel moeilijk worden 🤭 wanneer ga jij het vriendinnen vertellen?

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Pff snap t volledig. Heb t vanochtend ontdekt en zou t ook graag aan onze o ...
Moeilijk he! Ik ga het mijn vriendinnen vertellen als we de eerste echo hebben gehad (ruim 8 weken). Leuk om dan iets ‘tastbaars’ te hebben. Jij al een idee?

4 jaar geleden

Reactie op Emerentius17

Enkel mijn moeder weet het nog. Vriendlief licht ik vanmiddag in. Hij is in ...
Oh wat spannend!! Dat wordt vast een speciaal moment 🙏🏼

4 jaar geleden

Ik vind het ook lastig en wil t het liefst overal delen! Alleen wij moeten ...
Leuk! Is het je eerste? Vanaf hoeveel weken wil je je vriendinnen en anderen dichtbij gaan inlichten?