53 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MaaikeVi

Ach meis, wat naar! Kan het zijn dat hij het even moet laten bezinken? Ik h ...
Met mijn mams gepraat. Nu met mezelf in het reine komen... Vriendlief is zeer duidelijk in wat hij wil... 😕 Heb gevraagd om tijd, tijd om na te denken.

4 jaar geleden

Ik heb er hele dubbele gevoelens over. Wil 't ene kant graag vertellen maar andere kant ook weer niet omdat ik het allemaal onwijs spannend vind en bang ben dat ik het "verpest" (eerste kindje)..

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Ik heb er hele dubbele gevoelens over. Wil 't ene kant graag vertellen maar ...
Herkenbaar! Wil het alleen ook met ze delen als het misgaat. En vindt bijna 9 weken (dan pas echo) wat laat om het mijn ouders te vertellen. Wanneer zou jij het willen vertellen?

4 jaar geleden

Reactie op MaaikeVi

Herkenbaar! Wil het alleen ook met ze delen als het misgaat. En vindt bijna ...
Snap ik!! Ik heb donderdag mijn eerste echo (8 weken) en denk dat ik met die echo in handen het wel ga vertellen als alles in orde is! Dan heb ik het kindje ook gezien, ik realiseer het me afentoe nog niet helemaal denk ik en dan word het echt 😍! Jij al een idee wanneer?

4 jaar geleden

Reactie op JJR

Ik heb een fles alcohol vrije wijn gekocht. Vanavond gaan we eten met mijn ...
Hoe was het?🤗

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Ik heb er hele dubbele gevoelens over. Wil 't ene kant graag vertellen maar ...
Precies zo denk ik inderdaad ook! Maar aan de andere kant wil ik zooo graag de reactie van mijn ouders zien als we het zeggen 😂

4 jaar geleden

Precies zo denk ik inderdaad ook! Maar aan de andere kant wil ik zooo graag ...
Ja precies dat!! En we worden zelf ook voorzichtig aan wat enthousiaster dus dan wil je 't toch graag delen 🙊!!

4 jaar geleden

Hoe was het?🤗
Zo leuk!! Mijn zusje en broertje waren er ook bij!

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Ja precies dat!! En we worden zelf ook voorzichtig aan wat enthousiaster du ...
Wij gaan het alle ouders dit weekend vertellen! Zin in!

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Snap ik!! Ik heb donderdag mijn eerste echo (8 weken) en denk dat ik met di ...
Spannend!! Volgens mij wordt het vanaf dan een beetje echter. Wij toch besloten ze het dit weekend te vertellen 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Emerentius17

Met mijn mams gepraat. Nu met mezelf in het reine komen... Vriendlief is ze ...
Jeetje meis. Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Pfffft net met mijn ouders koffie gaan drinken en het was ZO moeilijk om niks te zeggen!!! 😅😅 We hebben besloten om te wachten tot na de eerste echo, maar ik had het idee dat ze iets aan me zag... Wordt ook moeilijk om mijn groeiende vriendinnen goed te verbergen tot die tijd, haha!

4 jaar geleden

mijn directe familie en de directe familie van mijn vriend. En een aantal bekende van ons weten het al. Dit omdat ik het idd erg lastig vind om niks te vertellen🙈 mijn baas moest ik het wel vertellen omdat ik met o.a. schapen werk die moeten bevallen en daar mag ik dan niet bij helpen