13 Reacties
3 jaar geleden
Haha precies hiervoor aan het zoeken! Die wax van Hema niet iig, heel vettig en valt gewoon om. De kindergel van kruidvat is wel fijn, lost ook op dus geen vies of vettig haar van en iets sterker dan van Zwitsal.
3 jaar geleden
Gebruik je die? Die is voor overeind zetten idd ook niet ideaal. Wel om een beetje glad te strijken.

3 jaar geleden
Ik vind wax mooier. Dan krijg je een wat wildere look ipv die harde stekeltjes dat vind ik meer van vroeger.
3 jaar geleden
Reactie op ManonP
Welke wax gebruik jij?
Heb nu voor het eerst wax, dacht probeer eerst die van Hema maar die is heel vettig en doet niks. Dus ben ook sinds gisteren op zoek. Denk dat ik de kapper eens vraag als we er weer komen.
3 jaar geleden
Deze gebruik ik. Ietwat aan de prijs maar je doet er lang mee en werkt bij mijn zoontje top!

3 jaar geleden
Reactie op Maart2023-2
Deze gebruik ik. Ietwat aan de prijs maar je doet er lang mee en werkt bij ...

Vind het nog meevallen, als ik google op kinderwax zag ik er van 20 euro per potje 🫣 Blijven hiermee de haren goed overeind en ook de hele dag? Wordt het vettig?
3 jaar geleden
Vind het nog meevallen, als ik google op kinderwax zag ik er van 20 euro pe ...
Alleen na zijn dutje moet ik de haren opnieuw doen en het wordt niet vettig! Ik ben er erg tevreden over.
3 jaar geleden
Reactie op Maart2023-2
Alleen na zijn dutje moet ik de haren opnieuw doen en het wordt niet vettig ...
Klinkt prima!
3 jaar geleden
Dit zijn de beste die er zijn! Ik koop ze altijd bij de kapper!! Ze ruiken heeeeerrlijkkk. Rood is aarbei en blauw kauwgomballen

3 jaar geleden
Reactie op Anoniemnr10000
Dit zijn de beste die er zijn! Ik koop ze altijd bij de kapper!! Ze ruiken ...

Had ook deze maar stap toch over op die van de kapper. Vond de rode eerst wel lekker ruiken maar na een tijdje toch heftig hoor die kersengeur! Wit is tropical geloof ik en groen zit weinig geur aan. Maar het is toch wat vettig zonder dat het heel goed blijft zitten bij ons.