29 Reacties

5 jaar geleden

Hier heeft meneer heerlijk van 22.00 tot 8.00 geslapen. Met vuurwerk en al in slaap gevallen, want de buren hadden denk ik de memo gemist dat het illegaal was 馃ぃ Ook wij zijn zo in slaap gevallen rond 23.00. Ik kon het echt niet meer volhouden 馃檲

5 jaar geleden

Hier helaas nog geen doorslaper met 4 maanden maar ik hoop dat dit zijn goede voornemen wordt ;-) Ik wens jullie allemaal een gelukkig en mooi 2021! Blijf gezond en vol vertrouwen. Geniet van jullie kleintjes!

5 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Hier helaas nog geen doorslaper met 4 maanden maar ik hoop dat dit zijn goe ...
Wij hadden vrienden op bezoek trouwens! Joep kwam rond 23:30 u voor de fles dus hij was er bij om 00:00 u. Zijn grote broer sliep lekker.

5 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Hier helaas nog geen doorslaper met 4 maanden maar ik hoop dat dit zijn goe ...
Sorry, ben ik nog 1 x. We lagen rond 01:30 u in bed en Joep meldde zich om 03:30 u

5 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Sorry, ben ik nog 1 x. We lagen rond 01:30 u in bed en Joep meldde zich om ...
Oeh dat is dan even pittig geweest. Maar weet dat het uiteindelijk goed komt馃榿

5 jaar geleden

onze dame wilde niet alleen slapen. na een aantal keren e hebben geprobeerd weg te leggen heb ik me er op een gegeven moment zelf maar bij neergelegd. en ben ik borstvoedend en al met haar in bed gedoken. dit zorgde ervoor dat ik zelf ook tijdig in slaap viel. Manlief was not so amused by the situation. Ben dan zelf ook door 00.00 heen geslapen. Had t graag anders gehad en 2021 op een gezellige manier ingeluid met mn vent. Maarja. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie een gezellige jaarwisseling hebben gehad. 2021 vol nieuwe kansen en vol goede moed, gezondheid, vreugde, mooie mijlpalen van onze kleintjes en heel veel schaterlachjes. 馃グ馃挏

5 jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! Bij ons precies hetzelfde ons meisje sliep overal lekker doorheen. 馃帀馃巻馃嵕

5 jaar geleden

Gelukkig nieuw jaar. Wij waren bij vrienden (wel corona proof) en mijn zoon was vooral onrustig. Steeds als ik hem in bedje wilde leggen werd hij wakker en bleef hij maar huilen. Uiteindelijk was hij pas rustig toen we thuis waren

5 jaar geleden

Hief loopt het nieuwe jaar niet zo goed. Gisteravond uitslag van de corona test en die was positief. En merkte vanacht dat m'n kleine meid het ook heeft. Zwaar ademen dichte neus droge hoest. 2021 begint hier slecht馃様

5 jaar geleden

Mijn meisje ging optijd naar bed en werd kwart over 12 wakker vanwege de honger fles der in en half 1/1 uur sliep ze als een roosje gelukkig.... Wij wensen jullie een liefdevol en vooral gezond 2021鉂わ笍 Waarin Corona weer een biertje is, Donald alleen maar een eend, een Dissel alleen maar iets voor een caravan, de Jonge gewoon weer kaas, Positief weer positief, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt, Wattenstaafjes alleen nog in je oren, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen. Kortom, gewoon weer 365 normale dagen馃馃

5 jaar geleden

Reactie op Daniellefriso

Hief loopt het nieuwe jaar niet zo goed. Gisteravond uitslag van de corona ...
Jeetje dat is zeker geen goede start van het nieuwe jaar. Ik hoop dat het snel goed komt en jullie allemaal in goede gezondheid het jaar zullen doorbrengen. Heel veel beterschap馃槝

5 jaar geleden

Reactie op Angel_AR

onze dame wilde niet alleen slapen. na een aantal keren e hebben geprobeerd ...
Het gaat vaak niet zoals we hadden gehoopt. Maar een kleintje meld zich gewoon wanneer hij/zij daar behoefte aan heeft. Het heeft ook weer iets om later aan te herinneren en kunnen jullie er hard om lachen.

5 jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Ons meisje sliep heerlijk door alles heen en gewoon klokje rond. Mama lag ook gewoon lekker optijd in bed 馃槉 En papa ging nog een drankje doen!

5 jaar geleden

Gelukkig Nieuwjaar! 馃巼 馃嵕 Dat 2021 een mooi vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen en dat we eindelijk ons normale leven weer mogen oppakken! Onze O&N liep iets anders dan gepland. Wij hadden mijn moeder en zus op visite maar dat liep uit op gekibbel dus zijn ze na 1,5 u vertrokken馃檲 De corona situatie is bij veel mensen naar het hoofd gestegen geloof ik. Dus uiteindelijk hebben m'n man en ik met zn 2en rustig gevierd. Cabaret op tv gekeken en lekker champagne gedronken馃 Het was prima! Ik ben serieus al om 1 uur naar bed gegaan het voelde dit jaar toch wel anders. Ons hoogtepunt van 2020 was echt de geboorte van ons dochtertje Er werd wel vet veel vuurwerk afgestoken hier niet normaal. Gelukkig heeft ons dochtertje geslapen als een roos van 20:00-08:00. Ik heb haar voordat ik zelf ging slapen wel ff wakker gemaakt voor de fles en schone luier.

5 jaar geleden

Reactie op Prissie0174

Het gaat vaak niet zoals we hadden gehoopt. Maar een kleintje meld zich gew ...
klopt dat is ook zo hoor馃槉. Het is zoals het is. Ze heeft momenteel meer aandacht nodig van mama en dat is ook prima馃挄. het slapen wordt vanzelf weer beter, het is maar een fase denk ik altijd.

5 jaar geleden

Wow ik ben echt enorm verbaast hoeveel kinderen er al doorslapen of zelfs klokje rond slapen 馃お maar de kleine is hier niet wakker geworden van het vuurwerk kwam alleen voor voeding om 01:00 en 06:00 dus mag ook zeker niet klagen 馃榾

5 jaar geleden

Gelukkig nieuw jaar iedereen en stiekem ben ik echt oprecht heel erg jaloers over de doorslapende baby鈥檚!! de mijne komt tussen 19:00 en 07:00 uur nog zeker 3x 馃槱 wat doe ik verkeerd ??

5 jaar geleden

Hier ook vannacht. Normaal gaan ze met ons mee naar boven als wij gaan slapen. Nu hebben we ze na flesje van 20:00 tot vanmorgen 7 uur geslapen

5 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Gelukkig nieuw jaar iedereen en stiekem ben ik echt oprecht heel erg jaloer ...
Niks! Tis normaal dat baby鈥檚 gewoon Snachts komen voor de voeding. De ene heeft gewoon wat minder nodig dan de ander.

5 jaar geleden

Hier rond half 2 een speentje/kort troosten. Geen idee of dat door vuurwerk kwam. Vervolgens tot 5u geslapen en na een voeding tot half 8! Prima tevreden 鈽猴笍