30 Reacties
6 jaar geleden
Oeh! Tip voor jullie, waardoor je alsnog rauwe ei gerechten kunt eten.. (Bijvoorbeeld pasta carbonara..)
Je kunt online gepasteuriseerde eieren kopen. Én je kunt eventueel je eieren zelf ook pasteuriseren. Niet zo heel erg moeilijk!
6 jaar geleden
Rauw ei is helemaal niet gevaarlijk voor de baby, alleen extra vervelend als je er ziek van word (voedselvergiftiging) naast je zwangerschap.
6 jaar geleden
Rauwe eieren eten wordt afgeraden omdat de kans bestaat dat ze salmonella bevatten, daar kun je zelf ziek van worden wat natuurlijk vervelend is. Als je eieren verhit dood je de salmonella bacterie.
6 jaar geleden
Reactie op berry30
Als het in oven gaat is toch niet rouw niet meer 😂
Dat is al twee keer gezegd...
6 jaar geleden
Rauw ei is helemaal niet gevaarlijk voor de baby, alleen extra vervelend al ...
Niet echt goed advies....

6 jaar geleden
Niet echt goed advies....

Lysteria komt niet voor bij eieren, dit gaat over andere rauwe producten
6 jaar geleden
Reactie op Francisca Cuba
Lysteria komt niet voor bij eieren, dit gaat over andere rauwe producten
Komt wel voor in rauwe eieren 🤷🏻♀️
6 jaar geleden
Rauw ei is helemaal niet gevaarlijk voor de baby, alleen extra vervelend al ...
Heb ooit salmonella gehad door rauw ei en zo erg dat ik 6weken koorts had en niks binnen kon houden van boven nog onder daarna nog paar x ontlasting zelfs moeten laten controleren door het ziekenhuis en kon mijn haren afknippen omdat ik zelfs te beroerd was om die te kunnen kammen lijkt me niet echt gezond voor de baby tijdens de zwangerschap
6 jaar geleden
Komt wel voor in rauwe eieren 🤷🏻♀️
Indd komt er wil in voor indd beetje gevaarlijk iemand dit advies te geven terwijl algemeen bekend is dat dit gevaarlijk is

6 jaar geleden
Reactie op Youngwoman
Indd komt er wil in voor indd beetje gevaarlijk iemand dit advies te geven ...

Ja dank je....
Zeker ook door wat jij schreef 🤷🏻♀️ Koorts is nooit goed voor je baby. Begrijp niet dat er mensen zijn die zeggen dat je rauwe eieren kunt eten 🤦🏻♀️ Ik wens ze veel succes met de rauwe eieren...