Geslacht gokken aub!

EVNogard
2 maanden geleden
Volgen
Wat denken jullie??? Alvast bedankt.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
334 reacties
Pielemuis
2 maanden geleden
Reactie op Angelmereci
Weet niet waar jullie wonen maar in Delft zit r 1 die nog wel pretecho doet geslachts bepaling
Echt? Zou je mij kunnen vertellen wie dit is? Zou graag willen namelijk
  • Rapporteren
Daeml
2 maanden geleden
Mijn echo gaat donderdag niet door dit was de echo van 12 weken nu inmiddels 15 weken volgens mij is het niet echt zichtbaar
  • Rapporteren
L I S E T T E
2 maanden geleden
Reactie op Pielemuis
Echt? Zou je mij kunnen vertellen wie dit is? Zou graag willen namelijk
Babyvision ๐Ÿ’•
  • Rapporteren
Youngwoman
2 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Hier vanaf de onderkant. Je kijkt tegen de billetjes aan. Wat denken jullie?
Meisje ik zie 3 streepjes dat betekend een meisje als het goed is kijk maar eens op google afbeeldingen typ potty shot girl dan zie je de 3streepjes/hamburger die meisje betekenen
  • Rapporteren
Captain
2 maanden geleden
Dit is mijn enige foto vd geslachtsecho waar iets op te zien zou zijn... zeggen jullie hetzelfde als de echoscopiste? ๐Ÿ˜‰ (shot vd onderen tussen de twee benen zeg maar, rechts de billen)
  • Rapporteren
DeniseB
2 maanden geleden
Reactie op Captain
Dit is mijn enige foto vd geslachtsecho waar iets op te zien zou zijn... zeggen jullie hetzelfde als de echoscopiste? ๐Ÿ˜‰ (shot vd onderen tussen de twee benen zeg maar, rechts de billen)
Ik zou hier zeggen dat het een jongetje lijkt te zijn
  • Rapporteren
Sannie79
2 maanden geleden
Wat denken jullie wat het is? Echo is met 12 wk+1
  • Rapporteren
Rebeccasorena
2 maanden geleden
Reactie op DeniseB
Ik zou hier zeggen dat het een jongetje lijkt te zijn
Ik ook
  • Rapporteren
sabrina4328
2 maanden geleden
Wat denken jullie ? Eerste 3 van 13 weken en de andere 2 van 10 weken. Inmiddels 18 weken vandaag
  • Rapporteren
KimberlyM93
2 maanden geleden
Reactie op Captain
Als ik hem vergelijk met de mijne hier in de antwoorden dan zou ik zeggen een jongen ๐Ÿ’™
  • Rapporteren
Captain
2 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Als ik hem vergelijk met de mijne hier in de antwoorden dan zou ik zeggen een jongen ๐Ÿ’™
Haha, jullie denken een jongen, de echoscopiste zei echt een meisje.. nu heeft zij meer gezien dan deze foto natuurlijk, maar ik hoop wel echt dat ze gelijk heeft...
  • Rapporteren
KimberlyM93
2 maanden geleden
Reactie op Captain
Haha, jullie denken een jongen, de echoscopiste zei echt een meisje.. nu heeft zij meer gezien dan deze foto natuurlijk, maar ik hoop wel echt dat ze gelijk heeft...
Haha ja dat is ook zo, die heeft indd meer gezien! Ik kan hem alleen maar vergelijken met de mijne haha
  • Rapporteren
Captain
2 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Haha ja dat is ook zo, die heeft indd meer gezien! Ik kan hem alleen maar vergelijken met de mijne haha
Zou wel โ€˜sneuโ€™ zijn als ze het fout had.. mโ€™n zoontje was zรณ blij toen hij hoorde dat het een meisje was, dat hij er erg van moest huilen ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
KimberlyM93
2 maanden geleden
Reactie op Captain
Zou wel โ€˜sneuโ€™ zijn als ze het fout had.. mโ€™n zoontje was zรณ blij toen hij hoorde dat het een meisje was, dat hij er erg van moest huilen ๐Ÿ˜
Aaaah! Nou als ze meer heeft gezien dan zal het zeker wel kloppen toch!!
  • Rapporteren
lovemybaby-24
2 maanden geleden
Hi meiden, Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan denken! Echo is van 15,5 wkโ˜บ๏ธ (tussen de beentjes)
  • Rapporteren
lovemybaby-24
2 maanden geleden
Reactie op Captain
Ik zou ook jongetje zeggen๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
RD94
2 maanden geleden
Wat denken jullie? Net voor de 12 weken gemaakt โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
  • Rapporteren
CB20
2 maanden geleden
Reactie op Angelmereci
Weet niet waar jullie wonen maar in Delft zit r 1 die nog wel pretecho doet geslachts bepaling
Hoe heet die? ๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ˜„
  • Rapporteren
Rosalieblok
2 maanden geleden
Reactie op CB20
Hoe heet die? ๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ˜„
Dat moet babyvision delft zijn.. maar ik heb via facebook pagina waar ik lid van ben dat ze sinds gister gesloten zijn vanwege controle handhaving.. geen 1 april grap
  • Rapporteren