Geslachtsecho gaat niet door. Kan je 't bij 20 weken wel te horen krijgen?

Melissa1994
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal, Helaas net te horen gekregen dat de geslachts echo niet door gaat.. Kan je in deze corona crisis tijd met de 20 weken echo nog wel te horen krijgen wat het wordt? Ik hoor het graag van jullie!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
dena-24
2 maanden geleden
Zo jammer langs 1 kant dat jullie zo lang moeten wachtten. Wij hebben op 12 weken echo bij gynaecoloog gehad en nu vandaag op 16 weken hebben we een echo met vroedvrouw, en op 20 weken weer bij gynaecoloog. Ik dacht eerst dat de echo vandaag niet zou doorgaan maar kreeg een berichtje dat als we niet ziek waren we gerust mochten komen ☺️! Het is overal wel anders precies ...
  • Rapporteren
Melissa1994
2 maanden geleden
Reactie op dena-24
Zo jammer langs 1 kant dat jullie zo lang moeten wachtten. Wij hebben op 12 weken echo bij gynaecoloog gehad en nu vandaag op 16 weken hebben we een echo met vroedvrouw, en op 20 weken weer bij gynaecoloog. Ik dacht eerst dat de echo vandaag niet zou doorgaan maar kreeg een berichtje dat als we niet ziek waren we gerust mochten komen ☺️! Het is overal wel anders precies ...
Ik heb gelukkig wel een controle echo met 16 weken hoor!😁 nog 2 weekjes wachten! Alleen het geslacht weten we dan helaas niet
  • Rapporteren
Koek3
2 maanden geleden
De 20 weken echo is heel uitgebreid en mijn ervaring is dat ze je aan het eind het geslacht vertelt als je het wilt weten. Ik neem aan dat de 20 weken echo nog wel doorgaat ondanks Corona.
  • Rapporteren
dena-24
2 maanden geleden
Reactie op Melissa1994
Ik heb gelukkig wel een controle echo met 16 weken hoor!😁 nog 2 weekjes wachten! Alleen het geslacht weten we dan helaas niet
Op jou foto lijkt het wel echt op zen jongetje 🙈
  • Rapporteren
Mommy2000
2 maanden geleden
Reactie op Melissa1994
Ik heb ook bij 16 weken een controle maar ze vertelde dat ze alleen hartje luisteren en bloeddruk etc. Geen echo
  • Rapporteren
dena-24
2 maanden geleden
Wij hebben op 8 weken eerste afspraak gyn. Op 12 weken 2 de en nu op 20 weken de 3 de ... vindt lang tussen de afspraken. Ben ik beginnen kijken... nu ben ik samen met een vroedvrouw en daar mag ik gedurende de hele zwangerschap 9 keer naar toe en is volledig terug betaald door ziekenkast ☺️ plus de foto’s die zij maakt en de beelden zijn veel mooier als bij mijn gyn. 2 dagen geleden nog daar geweest op 16 weken en echt leuke beelden tussen zelfs 3 D 🙈
  • Rapporteren
Cheryll31
2 maanden geleden
Reactie op Mommy2000
Ik heb ook bij 16 weken een controle maar ze vertelde dat ze alleen hartje luisteren en bloeddruk etc. Geen echo
Ik had hem afgelopen woensdag... Met 15 weken, de afspraak duurde 2 minuten 😟! Vond het zo’n teleurstelling, maar alles was wel in orde!
  • Rapporteren
Nora-28
2 maanden geleden
Met 20 weken controleren ze alles, dus ook het geslachtsdeel zelf. Ik ga er dus wel van uit dat je dit ook te horen kunt krijgen.
  • Rapporteren