15 Reacties

5 jaar geleden

Ik duim voor je

5 jaar geleden

Ik help het je hopen😊 ik had vanmorgen 1 cm ontsluiting ... wordt morgen gestript maar ik ga wel zeggen dat als daardoor de bevalling niet op gang komt ze me wel inleiden ... ik ben er zo klaar mee ook hier 41 weken

5 jaar geleden

Reactie op Steffiejj 30

Ik help het je hopen😊 ik had vanmorgen 1 cm ontsluiting ... wordt morgen g ...
İk snap je! Me lichaam trekt het ook niet meer hoor en mentaal ben ik alleen maar bezig met de vraag of elke pijn een wee is..

5 jaar geleden

Ik hoop het voor je, hier konden ze niet eens strippen 40+6. Had gewoon geen ontsluiting, nu als ze ondertussen zelf niks doet pas zaterdag controle bij het ziekenhuis en dan maandag met 41+5 opnieuw proberen te strippen. Hoop echt dat ons meisje voor die tijd nog komt ❤ anders daarna inleiden rond 42 weken.

5 jaar geleden

İk snap je! Me lichaam trekt het ook niet meer hoor en mentaal ben ik allee ...
Precies dat!

5 jaar geleden

Ik ben zelf 39+2 en had maandag ook 2cm en ben toen de medische literatuur in gedoken om op te zoeken of er onderzoeken zijn die die kans hebben berekend. Heb één wetenschappelijk artikel gevonden en die gaf aan dat de kans bij 39+0 en 2cm ontsluiting bijna 60% was om binnen 1 week spontaan te bevallen en bij 40+0 en 2cm ontsluiting zelfs rond de 80% die spontaan bevalt binnen 1 week. Het is dus wel maar 1 onderzoek dus om zeker te weten dat deze kansen helemaal kloppen zou er nog meer onderzoek nodig zijn, maar ze hadden wel een vrij grote groep vrouwen onderzocht. Jij bent inmiddels 41 weken én gestript wat de kans natuurlijk ook nog verhoogt op een spontane bevalling, dus ik denk dat je echt goede kans maakt hoor! Je hebt natuurlijk altijd de eigenwijze baby’s die blijven zitten, maar ik ga voor je duimen!! Succes met de sowieso allerallerlaatste loodjes!!

5 jaar geleden

Reactie op runbabyrun

Ik ben zelf 39+2 en had maandag ook 2cm en ben toen de medische literatuur ...
Dankjewel voor je informatie! Hierdoor ben ik nog meer gemotiveerd🥰 ik hoop echt dat ik bij die 80% hoor !

5 jaar geleden

Ik ben afgelopen vrijdagmiddag bij 39 weken (vanwege mijn leeftijd, 40) gestript met 1 a 2 cm ontsluiting. De dag erna kwam de bevalling echt op gang toen om 8.45 u mijn vliezen braken. Om 11.47 uur is ons meisje geboren. Al met al dus een sneltreinvaart! Veel succes.

5 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik hoop het voor je, hier konden ze niet eens strippen 40+6. Had gewoon gee ...
Heel veel succes gewenst 🥰

5 jaar geleden

Reactie op jdb-26

Ik ben afgelopen vrijdagmiddag bij 39 weken (vanwege mijn leeftijd, 40) ges ...
Ja hoor! Vannacht om 01:00 zijn me vliezen gebroken, Maar nog geen weeen ik wacht af!

5 jaar geleden

Afspraak maken bij de voetreflex proberen, tot nu toe bij iedereen die ik ken geholpen! Ik ben zaterdag zelf 40 weken.. mocht het bij mij anders lopen ga ik dit ook zeker proberen.

5 jaar geleden

Mijn vliezen werden doorgeprikt bij 3cm ontsluiting en zelfs toen kwam de baby nog niet 😂 heb echt weeënopwekkers nodig gehad om de bevalling te starten. Met 2/3cm ontsluiting kun je ook al een paar weken gelopen hebben, dat is nog niet de actieve fase van het bevallen.

5 jaar geleden

Nou net gestript maar sinds gister met 1 cm ontsluiting nu voor het strippen op 2 a 3 cm ontsluiting ... hoop dat dit werkt

5 jaar geleden

Reactie op M0492

Afspraak maken bij de voetreflex proberen, tot nu toe bij iedereen die ik k ...
Dit heb ik laten doen maar doet niks.. Ik denk dat dat ook per persoon verschilt