13 Reacties

8 maanden geleden

Zuivelspread is hier n favorietje

8 maanden geleden

Je kan ook gewone kaas proberen en andere vleeswaren zoals kipfilet. Ik smeer ook wel eens zuivelspread.

8 maanden geleden

Ja ik eet zelf kipfilet en zuivelspread, maar dat wil hij nooit proberen. Ik kan het vanmiddag nog een keer oefenen

VRIEND

8 maanden geleden

Smeerkaas, kaas, zuivelspread, dun laagje smeerleverworst... Maar hier zijn appelstroop en pindakaas ook favoriet hoor

8 maanden geleden

Mijne is geen gemakkelijke hij eet alleen pasta, appelstroop en vega smeerworst (van kips)

8 maanden geleden

Ik geef van alles op brood,hij eet ook wel alles. . Appelstroop, pindakaas, hagelslag, smeerkaas, smeerworst, boterhamworst, gekookte worst, kipfilet, gebraden gehakt, grilworst. Zijn favoriet is wel appelstroop maar alle andere dingen vind hij ook prima.

8 maanden geleden

jam minder zoet van Hero (niet persè gezond maar wel minder suikers/vetten dan appelstroop of chocoladepasta bijvoorbeeld) is hier favoriet in zowel aardbeien als abrikozen smaak. Verder eet ze ook het liefste pindakaas, smeerworst, smeerkaas, etc. Mijn dochter vind trouwens op haar brood ook 'scrambled eggs' of een wat halvarine en plakjes banaan lekker! En een tosti jonge kaas (kan evt met ham/salami).

8 maanden geleden

Reactie op Julia-JCC

jam minder zoet van Hero (niet persè gezond maar wel minder suikers/vetten ...
Leuke tips, Bedankt!

7 maanden geleden

Die van mij eet kaas, kipfilet, avocado, pindakaas of zelfgemaakte wortelspread of andere groentespreads. Ik stoom de groenten, pureer ze, beetje olijfolie erdoor en je hebt gezonde spread. In ijsblokjes invriezen als je het wil bewaren. Die van mij heeft nog nooit appelstroop of chocoladepasta op haha... Dus ook niet gewend om zulk zoet broodbeleg te eten.

7 maanden geleden

Reactie op Linde761

Die van mij eet kaas, kipfilet, avocado, pindakaas of zelfgemaakte wortelsp ...
Mag ik vragen hoe je zelf wortelspread maakt?😊

7 maanden geleden

Reactie op Linde761

Die van mij eet kaas, kipfilet, avocado, pindakaas of zelfgemaakte wortelsp ...
Mag kaas en kipfilet ook al op deze leeftijd?

7 maanden geleden

Reactie op Lbaby1

Mag kaas en kipfilet ook al op deze leeftijd?
Je kindje is 3 jaar toch? Ik zou niet weten waarom dat niet mag. Mijn kind eet alles, behalve te veel zout, rauw vlees en dingen met alcohol.

7 maanden geleden

Reactie op Sanne321

Mag ik vragen hoe je zelf wortelspread maakt?😊
Zoals ik schreef, wortel stomen, pureren, beetje olijfolie erdoor. Heel makkelijk