44 Reacties

5 jaar geleden

Ik koop zelf veel kleding voor mn dochtertje op Vinted. Vind de prijzen wel meevallen als je goed zoekt :)

5 jaar geleden

Ik probeer me een beetje voor te bereiden maar dat is al lastig want ze groeien inderdaad zo hard 😱! Kiabi.nl heeft leuke prijsjes en Aliexpress soms ook. Het is zo naar dat alles dicht is.. Primark en Action hadden echt ook goede spullen. Misschien niet altijd mega kwaliteit maar voor onze snel groeiers vind ik 't belangrijker dat 't lekker zit dan dat 't super lang mooi blijft!

5 jaar geleden

Heb je nu niets aan, misschien in de toekomst...Is 2x per jaar. ikkomshoppen.nl.. met inschrijving ( account aanmaken, is verder gratis en dan heb je met je inlog gegevens op de uitverkoop dagen toegang ). Leuke kinderkleding erg sterk afgeprijsd en altijd de laatste collecties. Verder koop ik veel in de uitverkoop met 50% korting bij verschillende merken/sites.

5 jaar geleden

Ik dacht dat je mijne hard groeide maar met maat 74 mag ik dus niet klagen. Wij zijn veel dagen thuis en ik heb 3 fijne pyjama's van Feetje. Die koop ik sowieso op de groei. Even wassen en op de verwarming en ze zijn weer droog. Wat ik dus doe is een paar leuke setjes en thuis regelmatig ook een pyjamadag. En vaak wassen 😂 ik die regelmatig even een kinderwasje (2 kids) doe het savonds op de verwarming en dan kan het weer de volgende dag. Kids zijn duur 🙈 Ik heb zelf net weer wat kleertjes bij Zara en H&M besteld. Voor mijn oudste 2.5 besteed ik denk ik gemiddeld wel 100eu p maand aan kleding aangezien die kleren/schoenen/jas/pyjama/ondergoed nóg duurder zijn. Mijn geluk is dat nr.2 veel ook weer aan kan straks.. voor nu heb ik niks van hem voor de 2e ronde omdat ik met mn oudste rond deze maand in de warmste zomer zat 2.5 jaar terug en nu zitten we in de kou ❄

5 jaar geleden

En wat ik doe is alles weer verkopen wat nog mooi is! Als je het direct doorverkoopt heb je kans dat er meer vraag naar is dan dat je het later pas doet heb ik gemerkt

5 jaar geleden

Ik koop veel op vinted, kun je echt voor weinig wat overnemen. En ik heb toevallig vandaag enkele zakken kleding gekregen die op een gratis weggeefgroep op facebook werd verloot. Maar dat is geluk hebben, was ook helemaal mijn smaak dus super blij mee. Normaal zou ik ook bij de zeeman en hema kijken maar dat is nu wat lastig natuurlijk.

5 jaar geleden

Vinted!

5 jaar geleden

H&M heeft veel leuks

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

En wat ik doe is alles weer verkopen wat nog mooi is! Als je het direct doo ...
Ja dit doe ik dus ook! Verkoop praktisch alles (behalve rompers en pyjama's dat soort dingen) op vinted. Nu ik dat ontdekt heb zelf ook al het nodige op vinted gekocht.

5 jaar geleden

Vinted😄 wel ff goed zoeken maar zo koop ik mn kleding pakketten voor chris ... die groeit ook als een malle 😅 nu een paar weken 62 maar wordt ook al weer krapjes

5 jaar geleden

chris zn kleding waar hij uit is verkoop ik weer op vinted 😁

5 jaar geleden

Vinted en marktplaats heb je veel leuke pakketjes idd.. Even off topic maar hoe verpakken jullie de kleertjes die je verkoopt via vinted?

5 jaar geleden

Vinted en kleertjes.com hoop aanbiedingen merk kleding vooral.

5 jaar geleden

Ik koop zelf veel kleding voor mn dochtertje op Vinted. Vind de prijzen wel ...
Ik doe precies het zelfde, scheeld een hoop! Voor meiden staan er echt leuke dingen tussen voor weinig. Voor jongens zoek ik nooit dus dat durf ik niet te zeggen 😊

5 jaar geleden

Oh ja en pinc sale vond ik ook leuke dingetjes voor weinig. Igg voor nieuwe kleding vond ik het leuke prijzen.

5 jaar geleden

Ik ga echt niet beginnen aan al die kleren los kopen op vinted of marktplaats hoor. Sowieso is dat nog relatief duur. Ik ga af en toe naar de kringloop (nu helaas even niet) en kijk dan of er wat tussen zit. Ook voor de oudste (mt 98/104 nu). Op marktplaats koop ik pakketten van een maat die mensen aanbieden. Makkelijk en relatief goedkoop. Verder koop ik, als ik al nieuw koop, áltijd in de sale. Zo koop ik einde winter alvast voor volgend jaar en einde zomer ook alvast voor volgend jaar. Zonde van het geld. Ik heb afgelopen jaar denk ik maximaal 300 euro uitgegeven aan kleding, voor 2 kinderen (schoenen niet meegerekend, want dat vind ik wel belangrijk om goed te kopen). En dan vind ik eigenlijk al dat ik teveel heb uitgegeven..

5 jaar geleden

Vinted en marktplaats heb je veel leuke pakketjes idd.. Even off topic ma ...
Alles in een doos die je goed kan dicht maken 😊

5 jaar geleden

WoW, naar maat 86!!??😮 mijn (prematuur)zoontje van 2 zit nu in 80, en gaat heel rustig aan naar 86! Wat woog jouw Joshua bij z’n geboorte? 🙂

5 jaar geleden

Reactie op L e o n i e

WoW, naar maat 86!!??😮 mijn (prematuur)zoontje van 2 zit nu in 80, en gaat ...
Hij woog 7 pond en in de eerste week nog wat afgevallen. Hij weegt nou 9,5kg met 23 weekjes, lengte zou ik zo niet weten hihi

5 jaar geleden

Wow, dat gaat heel hard:O Mijn dochtertje van 20 maanden zit nu net in maat 86 met haar 11 kg. Mijn dochtertje van 4 maanden zit in maat 62, past ook nog wel prima.