Hallo iedereen!
Ik maak me best wel zorgen.. wil weten of moeders dit herkennen. Mijn dochtertje van 3 jaar heeft nu 3 dagen groene ontlasting ( geen bladgroentes gegeten ) en is ook niet ziek ( geen koorts, diarree, verkouden) hoe kan dit in ene.. las ook dat het kan verkleuren door blauw snoep (heeft ze ook niet gehad ) ze logeert nu sinds zondagavond bij mijn moeder en gisternacht zei me moeder dit pas dat haar ontlasting maandag/dinsdag deze kleur had , vanochtend heb ik haar verschoond en zag het toen ook, net meteen HA proberen te bellen maar door drukte en tekort alleen bereikbaar tot 12:00 😔
Mijn dochter van 3 heeft dit met regelmaat. Voelt zich prima, eet goed. Maak me er dus maar geen zorgen over. Ze kijkt nu voortaan elke keer zelf of het groen is of bruin ;-)
Een kennis van mij, haar kind, heeft dit ook gehad. Later bleek dat dit hongerpoep was.
Kindje at toen gewoon goed en was lekker vol maar toch groene poep wat dus hongerpoep bleek te zijn. Kindje had toch behoefte aan meer (voedende) voeding ofzo