99 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de derde en onze oudste is in januari 9 geworden

4 jaar geleden

Mijn oudste is 7 en de jongste bijna 3 En mu zwanger van een tweeling

4 jaar geleden

Wel bij een andere partner dit keer. Wilde eerst geen kinderen meer maar nu wel mijn huidige partner had nog geen kindjes

4 jaar geleden

Mijn dochter is bijna zes nu zwanger van de tweede

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 4de en mijn oudste is bijna 20 mijn 2de kind bijna 18 en dan voor nu nog de jongste is 8 jaar dus ja grote leeftijdsverschillen 🙈

4 jaar geleden

Mijn oudste is bijna 6 (uit een vorige relatie). Ik zal dus zes jaar tussen de twee Kids hebben. Ik zie het eigenlijk alleen maar als een voordeel!

4 jaar geleden

Ik heb een bonuszoon van bijna 12. Wij zijn al samen sinds zijn 4de, toch hebben wij er bewust voor gekozen om te wachten met een kindje van ons samen. Onze zoon is nu 2,5 jaar oud en die twee zijn dol op elkaar! Ik ben erg benieuwd hoe de oudste het nu gaat vinden, het wordt al een lekker pubertje namelijk..

4 jaar geleden

Ik heb twee dochters van 13 en 11 en nog een zoontje van drie jaar, dus dat is ook wel een flink leeftijdsverschil

4 jaar geleden

Bonusdochter is 7 jaar, zoontje is bijna 2. Ze spelen mega leuk met elkaar, maar ik zie de irritaties ook al wel komen. Als broertje weer het uitgestalde speelgoed van zijn zus sloopt, vind ze het lastig te begrijpen dat hij veel dingen nog niet begrijpt. Heb het soms wel met dr te doen 🙈 Nu zwanger van ons gezamenlijke tweede kindje.

4 jaar geleden

Onze oudste is 14, daarna 12 en 8 en 2 en een half als telg 5 aansluit. Dus ja ook wij hebben cv gaten er tussen zitten hahahaha

4 jaar geleden

De oudste is 4, 2e is 2 en er is er 1 onderweg ❤️

4 jaar geleden

Leuk toch te horen dat er nog heel wat mensen zijn met zo een groot leeftijdsverschil, hoor alleen heel vaak zo in mijn nabije omgeving dat mensen kindjes vlak achter elkaar nemen... dus het 2 de wordt meestal geboren als het 1ste nog geen 2 jaar is... dat lijkt me ook pittig 😆! Ik hoop dat nu mijn zoontje groter is er ook meer aan gaat hebben, bedoel dan wat kan mee helpen en het allemaal meer beseft wat er gebeurt ... 🤗

4 jaar geleden

Hier zwanger van de 3e..als die geboren word is de tweeling 10 jaar

4 jaar geleden

Als de kleine in september geboren wordt, is de oudste 8, middelste 6

4 jaar geleden

Mijn dochter is 9,mijn zoon net 1 en 1 onderweg

4 jaar geleden

Reactie op Tweeling Quak

Mijn oudste is 7 en de jongste bijna 3 En mu zwanger van een tweeling
Ow wat apart, Ben er vandaag ook achter gekomen dat ik ook een tweeling krijg😊

4 jaar geleden

Zoontje is 5 als z'n broertje of zusje geboren wordt. Leuk als ze wat ouder zijn maken ze het bewust allemaal mee. En je krijgt allemaal vragen over hoe dingen nu precies in mekaar steken 🤭

4 jaar geleden

Dit is mijn derde zwangerschap. Mijn oudste is een tweeling van 22 en jongste is 5, en in september dus de 4rde 😍

4 jaar geleden

Mijn oudste word 10 in juli me 2de word 2 in mei en dan in september nog een kleine frummel erbij...

4 jaar geleden

Hier eentje van 9 en een van 7. Nu zwanger van de 3e. Ik was ook 19 toen ik zwanger was van de oudste en nu 29. Best spannend weer hoor omdat het al zo lang geleden is. Ook benieuwd wat de kids ervan gaan vinden en de omgeving. Het is wel ‘gepland’