15 Reacties

4 jaar geleden
Haha owh wauw wat een prachtig haar 😍 hier een meisje waarbij ik net een palmboompje kan creëren met een elastiekje en haarbanden moet ze niets van hebben die trekt ze meteen van der koppie 😅

4 jaar geleden
Meerdere staartjes achter elkaar, twee staartjes of knotjes, schuin staartje en een klipje in het haar!😊 soms ben ik ook inspiratieloos! 😅

4 jaar geleden
Ik wilde dat ik 2 staartjes kon maken. Haar genoeg alleen mijn dochter zit niet stil haha. 1 staartje gaat net, maar ik kan haar echt niet lang genoeg stil laten zitten om een scheiding en 2 staartjes te maken.
Laatste tijd trekt ze haar elastiekje eruit inclusief een hap haar :(

4 jaar geleden
Oh wat mooi allemaal!
Mijn dochter heeft blonde krullen… maar zit nog geen seconde stil en ze vindt het echt helemaal niet leuk als ik een staartje wil maken. Ook zo’n leuke band doet ze meteen af. Echt verdriet als ik iets met haar haar wil doen…. Dus ik laat het gewoon maar…

2 jaar geleden
Zie dat dit topic al een jaar geleden is, maar ben benieuwd of er alsnog meer mama’s zijn met haar-inspiratie 😊
Hier een klein gekruld koppie. Doe meestal 1 staart midden hoofd of scheef, of 2 staarten met afwisselend rechte of zigzag scheiding. Soms meerdere kleine elastiekjes achter elkaar in rij of patroon. Hoofdband laat ze helaas niet meer zitten.
Lastige vind ik vooral - wat te doen met de haren op de onderste helft van haar hoofd. En ze heeft mooie bos krullen, maar erg dun haar. Kan er dus nog geen mooie volle vlecht in maken ofzo.
Nu heel veel leuke strikjes en clipjes gekocht/gekregen die ik wil gebruiken. Hebben jullie leuke ideeën hoe? 🥰

2 jaar geleden
Haar lok is nu net lang genoeg om een vlechtje te maken en deze in een staartje mee te nemen.
Verder vooral 1 of 2 staartjes of los met een haarspeldje.
Van de week zag ze zelf in de winkel ineens een haarband liggen die ze heel graag wilde. Wonder boven wonder wilt ze deze wel laten zitten 🙈

2 jaar geleden
Ik doe hier meestal een vlechtje in en dan een staart
Soms krult haar haar heel veel dan doe ik meerdere staartjes achterelkaar anders staat der pony omhoog