Haar verven

Dorus87
2 maanden geleden
Volgen
Hej dames, Ik heb over 2 weken een afspraak bij de kapper en wil dan ook weer mijn haar laten verven. Nu zijn er 1001 fabels en sprookjes. De één zegt dit. De ander dat. Is hier iemand die (al) ervaring heeft? Alvast hartelijk dank.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Shannon32
2 maanden geleden
Ik weet dat het echt niet mag ivm chemecaliën. Dat geeft mijn verloskundige aan. Je bepaald uiteraard wel zelf natuurlijk.
  • Rapporteren
Vonnuh_89
2 maanden geleden
Ik heb laten doen toen ik 5 weken zwanger was. Gewoon even je kapper inlichten dat je zwanger bent dan weten hun voldoende
  • Rapporteren
Sassiej
2 maanden geleden
Ik volg even want ik moet het ook weer verven maar mij is verteld dat het misschien niet pakt.
  • Rapporteren
Em2797
2 maanden geleden
Ik ben zelf kapster en het is absoluut geen probleem om je haar te kleuren in welke kleur dan ook. Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat he haarkleur iets anders uit kan pakken vanwege de hormonen. ;)
  • Rapporteren
Dorus87
2 maanden geleden
Reactie op Em2797
Ik ben zelf kapster en het is absoluut geen probleem om je haar te kleuren in welke kleur dan ook. Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat he haarkleur iets anders uit kan pakken vanwege de hormonen. ;)
Hartelijk dank. Ik heb altijd overtuigende kopertinten. Deze keer dan maar iets donkerder voor de zekerheid♡
  • Rapporteren
Jen85
2 maanden geleden
Haarverf zit net in mijn haar :) Het is veilig om je haar te verven als je zwanger bent, zie afbeelding. Wel zou het anders kunnen uitpakken i.v.m. de hormonen...
  • Rapporteren
nanaaa
2 maanden geleden
Mijn zus is kapster en het is geen probleem om je haar te verven, vroeger was dit anders toen zaten er allerlei troep in. Dat is tegenwoordig niet meer :)
  • Rapporteren
natasjam
2 maanden geleden
Vorige week nog mijn haar geverfd, eerst highlights laten zetten en daarna toner erover heen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik persoonlijk vond dat mijn hoofdhuid wat gevoeliger was dan normaal... was op dat moment 7 weken zwanger.
  • Rapporteren