5 Reacties

2 jaar geleden

Wat een leuk bedje! Dat zou ze hier echt fantastisch vinden hoor. Ze slaapt al sinds afgelopen zomer in haar peuterbed want ze klom haar ledikant uit. Uit haar grotere bed komt ze eigenlijk nooit. Is 2x gebeurt maar dat waren 眉berhaupt drama avonden waarop ze niet wilde slapen. Ze blijft eigenlijk altijd gewoon liggen en roept ons als ze wakker wordt.

2 jaar geleden

Oja, ik moet wel altijd bij haar blijven als ze in slaap valt. Zitten of liggen... dat zou met dit bedje niet zo makkelijk gaan

2 jaar geleden

Onze dochter is nu een maand over naar een peuterbed. Ledikant werd een beetje klein. Ze vindt het heel fijn dat ze er nu zelf in kan en zelf uit kan. Ze blijft er in gedurende de nacht, alleen slaapt ze nogal wild en heb ik haar al een paar keer over getild van de grond terug naar haar bed. Of ze slaapt met de benen op de grond maar wel bovenlijf op bed. Mijn dochter slaapt dus nog even te wild voor zo鈥檔 half hoogslaper ;-)

2 jaar geleden

Ik denk echt dat dit goed te doen is, je kan voor de zekerheid in het begin nog het matras van het ledikant onderaan de trap leggen. Mijn dochter van 2,5 slaapt als een half jaar in een peuterbed, die heeft ook een verhoging en in het midden waar hier de trap zit is het ook vlak. Nog nooit uit bed gevallen.

2 jaar geleden

Super leuk en heb ongeveer de zelfde gehad toen der tijd, vond het alleen een ellende om het bed te verschonen, elke keer last van mijn rug. 馃ぃ