51 Reacties

5 jaar geleden

10 weken ongeveer. En nu 11 weken begint ze gericht naar speelgoed te grijpen (nog niet echt grijpen, eerder met haar hand ertegen meppen, maar duidelijk een gerichte actie)

5 jaar geleden

Hier ook 10 weken en ze heeft afgelopen week ontdekt dat ze op dr handje kan sabbelen

5 jaar geleden

Hier 13 weken en met een week zit ze alleen maar op haar handjes te sabbelen, elke kans die ze krijgt haha. Verder nog geen interesse in speelgoed e.d. dus mama is nog constant onze meid bezig aan het houden. Na 10 minuten in de box of op het speelkleed is madame er helaas al weer klaar mee. Hoop dat ze snel een beetje meer gaat bewegen/spelen..

5 jaar geleden

Hier 11 weken ontdekte hij zijn hand. Nu met 13 weken begint die meer gericht te grijpen

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier 13 weken en met een week zit ze alleen maar op haar handjes te sabbele ...
Hier precies het zelfde! Ze is nu 12 weekjes..

5 jaar geleden

Dochter nu bijna 13 weken heeft al een 2 weken ontdekt dat die zwaaiende dingen aan der lijfje van haar zijn en sabbelt ze er flink op los echt spelen doet ze nog niet wel slaat ze naar speelgoed en heeft ze van de week een speelgoedje bast gepakt waarvan we wel denken dat dit niet bewust ging

5 jaar geleden

Vandaag 12 weken en sabbelt al zo'n 3 weken op haar vingers/handjes. Maar toen ze 11 weken was, zag ze ineens haar handje toen ze 'm in de lucht had. Ik vond het hilarisch! Van kijken/glimlachen naar mij, ineens grote ogen toen ze d'r handje zag en totaal geen interesse meer voor mij haha. Ze ligt veel met haar handjes omhoog (als Superman 😅 anderen die dit ook herkennen?), maar echt vaak bekijkt ze haar handjes de laatste dagen niet meer (voor zover ik heb gezien).

5 jaar geleden

Reactie op Elien7

10 weken ongeveer. En nu 11 weken begint ze gericht naar speelgoed te grijp ...
Same here

5 jaar geleden

9 weken ook hier veel sabbelen. Ik denk constant dat ze honger heeft

5 jaar geleden

Spelen met haar speeltjes door met haar handen wat tegen dingen aan te meppen deed ze al wel vanaf 8 weken. Het bewust naar dingen grijpen en enorm sabbelen op Dr vuistjes doet ze sinds 11 weken!

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier ook continu op de handjes sabbelen. Hij heeft zelfs wat rode plekjes op zijn handen door het vele sabbelen 🙈

5 jaar geleden

Dochtertje is 12 weken. Met 6 weken pakte ze voor het eerst telkens d’r duim. Nu vaste prik, hele dagen d’r duim in d’r mond. Ook met de babygym boven zich probeert ze wat te spelen..

5 jaar geleden

11 weken hier en continue sabbelen doet ze wel al een tijd, maar echt iets bewust met haar handen doen of er naar kijken nog niet. Ze heeft wel per ongeluk dingen vast, die ze goed vast kan houden ook 😉

5 jaar geleden

Dochter is nu 15 weken. Ze begon er van het weekend mee!

5 jaar geleden

Toevallig gisteren! 12+1

5 jaar geleden

Onze kleine man begon met 15 weken pas te sabbelen op zijn vuistjes en met het oppakken van speeltjes en het vasthouden van zijn knuffel. Nu met 19 weken houdt hij zijn eigen handjes vast.

5 jaar geleden

Hier sinds vorige week begonnen zn handjes te ontdekken hij probeerd nu het duimzuigen onder de knie te krijgen maar dat lukt nog niet helemaal🤣 hij is wel steeds meer met zn handjes bezig nu speeltjes heeft ie helaas nog niks mee... bij jullie wel?

5 jaar geleden

Reactie op Steffiejj 30

Hier sinds vorige week begonnen zn handjes te ontdekken hij probeerd nu het ...
Donderdag is ie 11 weken 😄

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier is het wipstoeltje zeer geliefd. Daar raakt ze bijna niet op uitgekeken. Misschien een idee

5 jaar geleden

Hier sinds week 11. Maar sinds deze week (13) echt mega veel interesse. Vooral in haar wipstoel.