Hartje gehoord 7+5

Jeanne
2 maanden geleden
Volgen
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die het hartje gehoord hebben van de baby op 7+5? Ik heb eergisteren het hartje gehoord maar lees alleen maar dat vrouwen het hartje zien. Ben gewoon benieuwd πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Jolisa123
2 maanden geleden
Hier ben ik ook heel benieuwd naar! A.s. maandag ben ik 8 weken en heb dan mijn eerste echo.
  • Rapporteren
Jeanne
2 maanden geleden
Reactie op Jolisa123
Hier ben ik ook heel benieuwd naar! A.s. maandag ben ik 8 weken en heb dan mijn eerste echo.
Ja ik dus ook πŸ™ˆ Want ik heb de hartslag echt gehoord was echt super gaaf. Met een inwendige echo β™₯️
  • Rapporteren
jai
2 maanden geleden
Heb het hartje al gehoord bij 6 weken en 1 dag dus kan zeker wel! πŸ₯°
  • Rapporteren
Jeanne
2 maanden geleden
Reactie op jai
Heb het hartje al gehoord bij 6 weken en 1 dag dus kan zeker wel! πŸ₯°
Ja ik heb ondertussen meer berichten gelezen dat ze het vaak niet doen omdat ze niet weten wat het met de ontwikkeling van de baby doet. Ik vond het echt heel speciaal β™₯️
  • Rapporteren
Clauuu
2 maanden geleden
Bij mij hebben ze het niet laten horen tijdens de 8wk echo omdat het mogelijk slecht kan zijn.
  • Rapporteren
L_2019
2 maanden geleden
Wij hebben het helaas nog niet gehoord. Wel flink en goed zien kloppen. Ik had het graag gehoord. Wie weet bij de volgende echo over 3.5 week!❀
  • Rapporteren
Jeanne
2 maanden geleden
Reactie op L_2019
Wij hebben het helaas nog niet gehoord. Wel flink en goed zien kloppen. Ik had het graag gehoord. Wie weet bij de volgende echo over 3.5 week!❀
Ja het is super gek om te horen. Maakt het helemaal β€˜echt’. Ik hoop dat je het snel te horen krijgt maar iig goed dat er een hartje klopte β™₯️
  • Rapporteren