Hartje klopt te langzaam

nouka1986
3 maanden geleden
Volgen
Hoi dames. Afgelopen week echo gehad met 6.0 weken. Daarbij was het hartje te zien, maar vk gaf aan dat het hartje te langzaam klopte. As vrijdag weer echo, een de vk dat het hartje dan in een goed tempo moest kloppen. Ik begon me nog meer zorgen te maken dan dat ik al deed. Wie heeft dit meer gehad? En liep dit goed af of niet?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
43 reacties
Robink-24
3 maanden geleden
Hoi meis, niet dezelfde ervaring maar ik ga onwijs hard voor je duimen! πŸ’•
  • Rapporteren
Marije_90
3 maanden geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Ik hoop op goed nieuws voor jou vrijdag en ga ook hard voor je duimenπŸ€
  • Rapporteren
Monique135
3 maanden geleden
Geen ervaring mee,maar duim onwijs met je meeπŸ€
  • Rapporteren
Roosje2020sept
3 maanden geleden
Kan het niet zo zijn dat het hartje langzaam klopt omdat je β€˜pas’ met 6 weken echo hebt gehad? Dat dit nog veranderd?
  • Rapporteren
kimberley πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’™
3 maanden geleden
Reactie op Roosje2020sept
Kan het niet zo zijn dat het hartje langzaam klopt omdat je β€˜pas’ met 6 weken echo hebt gehad? Dat dit nog veranderd?
Dat kan idd een verklaring zijn wat u hier opnoemt. Ikzelf heb er geen ervaring mee Xx x
  • Rapporteren
nouka1986
3 maanden geleden
Reactie op Roosje2020sept
Ja dat denk ik ook. Oftewel dat hoop ik. Met 7 weken 2 dagen weer echo. Fingers crossed
  • Rapporteren
3 maanden geleden
Reactie op nouka1986
Ja dat denk ik ook. Oftewel dat hoop ik. Met 7 weken 2 dagen weer echo. Fingers crossed
Ik duim zekeren vast met je mee meid πŸ€ Laats je iets weten πŸ₯°
  • Rapporteren
Roosje2020sept
3 maanden geleden
Reactie op nouka1986
Heel erg spannend!! Sterkte de komende dagen. Dat zal niet meevallen. Liefs
  • Rapporteren
nouka1986
3 maanden geleden
Ik duim zekeren vast met je mee meid πŸ€ Laats je iets weten πŸ₯°