24 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben Ewan het schaap. Heeft o.a. hartslag geluid en het rode licht. Hij slaapt hier goed mee.. word er rustiger van. Ook kijkt ie voordat ie slaapt richting het schaap/rode licht. We hebben 'm via bol.com besteld :-)!

5 jaar geleden

Hoi ik heb er een, maar niet zelf gekocht. Er zitten ook andere geluiden op, zoals ruis, hartslag, water met vogel geluiden, babyliedjes. Mijn dochter wordt erg rustig van de ruis, alleen gaat die na 5 minuten uit en als ze dan nog niet slaapt begint ze te huilen. Nu hebben we er een besteld die je de hele dag aan kan laten staan op advies van de kinderarts.

5 jaar geleden

Wij hebben van Zazu de egel. 3 geluidjes, 2 volume standen, projector en mogelijkheid dat hij van zelf aan gaat als je baby begint te huilen. Ons meisje reageert er super op. Wel gelijk na de eerste week gaan gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben van zazu het portable muziekdoosje, zitten dezelfde functies op als de knuffel, maar is alleen het muziekdoosje. Wij gebruiken hem dagelijks. Als mijn zoontje onrustig is in bed, zet ik de walvisgeluiden op, in het begin ook veel de hartslag, en hij wordt gelijk rustig 😊 Zeker een aanrader dus!

5 jaar geleden

Ik heb er een gekregen. Het schaap van Zazu. Niet heel veel gebruikt tot nu toe, ook omdat ik niet veel verschil merkte en het niet heel erg nodig is hier. Misschien straks als ze overdag ook in hun bedje gaan slapen.

5 jaar geleden

Wij hebben zazu de ezel. Gebruiken hem iedere dag. Ook ideaal tijdens aankleden na het badje enz. Rustgevende geluiden aan en onze dochter ligt er rustig naar te luisteren. Als ze naar bed gaat de slaapliedjes om in slaap te vallen.

5 jaar geleden

Als je met geluiden wil experimenteren; dit is een hele leuke app. Verschillende geluiden van hartslag tot een draaiende wasmachine voor elke baby wat wils en je kunt tijd instellen valt dan vanzelf uit. Proberen waard😊

5 jaar geleden

Op Spotify ook genoeg te vinden :)

5 jaar geleden

Reactie op kleineik

Wij hebben van Zazu de egel. 3 geluidjes, 2 volume standen, projector en mo ...
Deze gebruiken wij ook. Ik heb deze cadeau gekregen en onze dochter vind het superfijn. Inderdaad heel fijn dat hij weer aangaat als een baby gaat huilen👍 hier werkt het dus top

5 jaar geleden

Ik heb ewan het schaap. Knuffeltje al gebruikt in de zwangerschap op de mn buik en merkte al reactie. Een dag na de geboorte het schaap erbij gepakt en hij herkende het gelijk zo leuk om te zien! Nu leg ik hem sochtends en savonds even bij hem neer in de box zodat ik even rustig kan eten werkt perfect!

5 jaar geleden

Hopelijk krijgen wij vrijdag Coco de Koala van Zazu binnen. Ben erg benieuwd hoe ze reageert.

5 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Hoi ik heb er een, maar niet zelf gekocht. Er zitten ook andere geluiden op ...
Welke heb je als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Als je met geluiden wil experimenteren; dit is een hele leuke app. Verschil ...
Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Onze kleine man wil overdag alleen bij ons slapen. Heel gezellig en schattig, maar niet echt handig. Bedankt voor jullie ervaringen, hopelijk werkt het ook voor ons

5 jaar geleden

Bekijk Flow - Hartslag Comforter - Moby de walvis - groen op: https://www.bol.com/nl/p/flow-hartslag-comforter-moby-de-walvis-groen/9200000103061613?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze hebben wij, zitten 4 standen op; hartslag - regen - melodie - melodie. Beiden een rustig eenvoudig piano-riedeltje, heerlijk! Heb het idee dat hij er op andere plekken (bij opa&oma) vertrouwd door in slaap valt. En het is een mooi knuffeltje in zijn bed

5 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Hoi ik heb er een, maar niet zelf gekocht. Er zitten ook andere geluiden op ...
Mag ik weten welke dat is? Ik zoek ook 1 die langer aan kan.

5 jaar geleden

Wij hebben een ottertje: Bekijk Fisher-Price Bedtijd Otter op: https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-bedtijd-otter/9200000112697394?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Vond ons zoontje eerst een beetje spannend en nu (8 weken) helemaal fijn. Werkt de ene keer beter dan de andere. Kun je helemaal instellen (wel/geen muziekje, ademend buikje en lichtje) maar hij gaat in tegenstelling tot zazu niet zelf aan. Erg blij mee!

5 jaar geleden

We hebben de wolk van Snuz als kraam cadeau gekregen. https://www.bol.com/nl/p/snuz-snuzcloud-slaapknuffel/9200000111504324/?bltgh=rccrVMb4KE9FsIcpLbNGiQ.1_4.5.ProductPageUrl . Gek genoeg lijkt ze het geluid van water fijner te vinden dan de hartslag. We zetten hem altijd aan als ze naar bed gaat en ze valt vaak goed in slaap Fijn ook dat hij na 20 minuten langzaam zachter wordt en uit gaat.

5 jaar geleden

Reactie op Lysz

Wij hebben een ottertje: Bekijk Fisher-Price Bedtijd Otter op: https://www. ...
Dezelfde otter gekocht ! Erg blij mee ! Ik heb hem wel in Frankrijk gekocht was maar 36 euro daar!

5 jaar geleden

Reactie op Jet188

We hebben de wolk van Snuz als kraam cadeau gekregen. https://www.bol.com/ ...
Hoelang duurt het muziekje/geluidjes zegmaar? Ik lees dat er batterijen inzitten? Hoe snel moet je deze vervangen?