9 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook dramaa. Af en toe werkt het om iets te geven wat niet mag 馃ぃ altijd interessant. Maar ik doe alleen de luier nog in de houtgreep. Ik zet hem in zn triptrap stoel en doe zn boven kleding uit/wassen en schone aan. En broek doe ik op schoot.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Hier hetzelfde met onze tweeling. Hier werkt ook geen enkel soort speelgoed of andere afleiding. Uiteindelijk lag de oplossing toch dichterbij dan verwacht: het pak billendoekjes geven. En dan maakt het ook nog verschil welke en hoe vol het pakje zit. 馃槄 wij hebben die van zwitsal (het zal de fel gele kleur wel zijn die ze interessant vinden). En als het pakje vol zit vinden ze er niets aan. Als er wat uit is, dan knispert het, en houd het ze best een tijdje bezig. Het werkt hier voor allebei, dus wie weet is het bij jullie ook een succes! 馃槉

4 jaar geleden

Ik zet hier soms gewoon Netflix op hoor.. het spijt me maar soms kan het echt niet anders 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Morningglory

Herkenbaar! Hier hetzelfde met onze tweeling. Hier werkt ook geen enkel soo ...
Zo fijn om te horen dat meer kindjes dit doen 馃槄. Het pak billendoekjes heb ik ook al eens geprobeerd. Werkt soms, ik zal er eens op letten hoe vol het pak dan is. Wij hebben die van Kruidvat sensitive. Fijne doekjes maar de verpakking is niet zo aantrekkelijk voor de kindjes 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Rebecca R

Ik zet hier soms gewoon Netflix op hoor.. het spijt me maar soms kan het ec ...
馃ぃ Tja wij proberen de tv zoveel mogelijk uit laten. Maar als die dan wel een keer aan staat dan kijkt hij er inderdaad vol verbazing naar. Misschien voor af en toe toch best een idee 馃ぃ馃槄

4 jaar geleden

Ik verschoon mijn zoon op de grond en geef hem dan iets in zijn handen. Meestal ligt hij dan wat stiller

4 jaar geleden

Hier werkt ook geven wat eigk niet mag. Tandenborstel, haarborstel. Helemaal afgeleid.

4 jaar geleden

Hier is onze sleutelbos erg favoriet eigelijk alles wat van metaal is vind ze het einde schijnt ze lekker te vinden tegen de pijn van haar door komende tanden 馃ぃ馃ゴ en ik geef haar tegenwoordig haar tandenborstel met tandpasta zo poetsen we gelijk der 2 tanden

4 jaar geleden

Hier ook een gevecht! Ze is 9maanden.. in het begin hielp een speelgoedje maar dat werkt nu ook niet meer.. wat hier wel af en toe werkt is een pak halflege billendoekjes want dat knispert, of dr tandenborstel! M