8 Reacties
3 jaar geleden
Ben je er niet altijd bij dan? Of iig in het zicht? Zo niet dan zou ik idd kijken of het wat hoger kan.
3 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Ik ben er wel altijd bij, maar even de plantjes water geven en hij is eroverheen (in mn gedachten), dus ik zit gewoon niet lekker in de tuin. Elke keer opstaan als ie dicht bij t hek komt.
Hoger maken is lastig, omdat je een deel van t hek eruit moet kunnen tillen.
Ik heb wel inspiratie gekregen van jullie. Denk dag ik er een soort afrastering boven hang waar een klimop op mag klimmen.
3 jaar geleden
Een hele lastige als je niet samen op één lijn zit. Wat ze vandaag nog niet ontdekt hebben kan morgen wel zo zijn!
Wij hebben een hek (95cm) waarbij de planken verticaal bevestigd zijn, nodigt iets minder uit tot klimmen/ in ieder geval veel lastiger dan bij horizontale planken. Ennn er kan nog gegluurd worden, want indd aan de andere kant, het water, is natuurlijk heeeeel interessant.
3 jaar geleden
Ja bij traphekjes heb je hele duidelijke richtlijnen, de afstand tussen verticale spijlen, de afstand van de horizontale spijl waar ze op kunnen staan tot boven, de totale hoogte enz. Dat is dan wel bij een trap en echt meteen ellende als ze er overheen gaan maar die richtlijnen houd ik wel in gedachte.
Maar mijn man kan dat ook hoor “iets maken” en dan helemaal niet goed nagedacht hebben over het hoe en waarom en dan achteraf ook nog zeggen “ja ik ga het niet nog eens anders doen!” Ehh ja dan had je het misschien meteen goed moeten doen? Als het niet veilig is kunnen we het net zo goed weghalen 😏
3 jaar geleden
Ja bij traphekjes heb je hele duidelijke richtlijnen, de afstand tussen ver ...
Maar hiermee is het iets minder concreet dus snap wel dat het een lastige is! Hopelijk vinden jullie een oplossing die voor beiden goed voelt!