10 Reacties
5 jaar geleden
Ik had gisteravond ook voorweeen. Helaas stopten ze voor het slapen gaan. Nu ook weer helemaal niks. 😞 Ik had ook gehoopt dat het door zou zetten. Ben nu 41+4 en heb morgen een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg scan en dan later in de week inleiden denk ik.
Ik denk dat je lichaam zich toch aan het voorbereiden is. Misschien kan je proberen om overdag nog wat te slapen? Zeker als je morgen ingeleid wordt! Ook misschien even bellen met je verloskundige om advies te vragen?
Heel veel sterkte!
5 jaar geleden
Ooow helaas hier ook herkenbaar! Bij mij begint het al 2 weken rondt 22.30 en dan is het weer weg. na een half uur en dan komt het weer terug rondt 1.00 en dan weer een half uur a drie kwartier, dan midden in de nacht rondt 4.30. aankomende dinsdag is bij mij een keizersnede gepland. Ik kan ook echt niet wachten. Helemaal klaar voor/ mee! Ik weet wel dat ondanks je weinig slaap, dat je een oerkracht hebt en dat je hier ook echt doorheen gaat komen! Wat mij altijd helpt is de gedachten van de kleine wondertje dat in je groeit en stoeit. Straks is dit allemaal de moeite waard! En hoe snel je deze ongemakken gaat vergeten!
5 jaar geleden
Ik herken het... ik wou natuurlijk bevallen🥰, maar heb tijdens de arbeid toch geopteerd voor epidurale🤕. Ben blij, want anders was ik niet uitgerust genoeg geweest om baby er uit te duwen.
Ik heb ze gevraagd na 2cm ontsluiting (ik dacht toen wel al 7 of 8 cm te hebben 😔). Het heeft dan nog 5uur geduurd met bijkomende weeenopwekker... zonder epidurale zou het me alvast niet gelukt zijn. Gelukkig bestaat deze techniek!!! Ik denk aan jou en wens jou een goede bevalling, met of zonder pijnstillers.
5 jaar geleden
hier dit een wekenlang gehad tot mijn echte bevalling 1 drama was kapot die week
5 jaar geleden
Bedankt voor de fijne reacties en opbeurende woorden! Ik heb ruim 2cm ontsluiting (met strippen vastgesteld). En vk stelde inderdaad voor dat ik ook in het ziekenhuis met medicijnen kan slapen. Maar twijfel een beetje... Ben geen fan van ziekenhuizen, aan de andere kant moet er morgen toch al om 6:30 zijn. Keuzes!
5 jaar geleden
Bedankt voor de fijne reacties en opbeurende woorden! Ik heb ruim 2cm ontsl ...
Ik wilde wel in t ziekenhuis bevallen maar zonder pijnbestrijding. Maar daar ben ik na een aantal uren op terug gekomen. Weeën kwamen om de 1 minuut. Dus ik wilde een ruggenprik. Daarna nog heerlijk de nacht door geslapen in t ziekenhuis. En s ochtends had ik daardoor weer kracht om te kunnen persen. En er komt sowieso een oerkracht vrij in je lijf als je mag persen.
5 jaar geleden
Inmiddels komen de weeën gemiddeld om de 4/5 minuten. Doen erg pijn en komen op en zwakken af. Vk is onderweg voor een controle. Hoop dat het nu echt begonnen is...
5 jaar geleden
Reactie op miniiiime
Succes! Ik ben jaloers 🙈
Vk net geweest en bijna 4cm ontsluiting. De inleiding heeft ze gelijk afgezegd🥳 Ga thuis nog even aanrommelen tot de weeën frequenter komen, en dan naar het ziekenhuis. Hoe is de situatie bij jou?