Ja sinds afgelopen week ook last van!! Vreselijk haha. Ben bang dat je er zelfs ook doorheen moet... Bij de oudste ging het destijds na een maand al weer een stuk beter!
Geen tips, maar had ik ook, ben naar de huisarts gegaan en bloed laten prikken. Blijken mijn schildklierwaarden te hoog te zijn 🤷🏻♀️. Daar zou bij mij de extreme haaruitval van komen. Over 5 weken weer prikken om te zien of het genormaliseerd is.
Naast haaruitval zijn er ook mama's die het af en toe heel warm hebben??? Hahah ik heb soms van die warmte aanvallen en zweet veel meer dan voor de zwangerschap.
Naast haaruitval zijn er ook mama's die het af en toe heel warm hebben??? ...
Ik heb juist het tegenovergestelde... normaal heb ik het echt nooit koud nu na de bevalling lopen er wel elk uur minimaal 5 x de rillingen over me hele lijf inclusief kippenvel 🥶🥶🥶
Naast haaruitval zijn er ook mama's die het af en toe heel warm hebben??? ...
Ja de eerste weken na de bevalling elke nacht badend in zweet wakker worden! Het was nu sinds paar weken over maar afgelopen week weer begonnen! 😓 was juist zo blij ervan af te zijn..
Haar uitval vindt ik niet zo erg, maar overal vindt ik het te haar. Maar daar kan ik nog mee leven maar me kleine heeft regelmatig haar van mijn in zijn handen. Bindt soms gewoon vingers af, echt irritant.