25 Reacties

5 jaar geleden

Het is vreselijk! Ik word er gek van. Alles zit onder de haren.

5 jaar geleden

Ik heb er nog geen last van maar deze shampoo werd mij aangeraden: kerastase shampoo genesis. Tot nu toe vind ik hem erg fijn!

5 jaar geleden

Pasgeleden gaf iemand mij de tip om vrouw compleet te gaan slikken

5 jaar geleden

Ppffff niet normaal! Ik ben bang dat ik straks helemaal kaal word 😒

5 jaar geleden

Ja sinds afgelopen week ook last van!! Vreselijk haha. Ben bang dat je er zelfs ook doorheen moet... Bij de oudste ging het destijds na een maand al weer een stuk beter!

5 jaar geleden

Jaa 3 maanden na de bevalling ik dacht de dans te zijn ontsprongen maar helaas alles zit onder de haren 😢

5 jaar geleden

Ooh ik heb het al weken. Kleine is bijna 11 weken. Bij de eerste ook mega erg gehad. Ontzwangeren duurt ook echt 9 maanden.

VRIEND

5 jaar geleden

Hoort erbij ben ik bang, meestal vooral vrij 3 of 4 maanden. Geen zorgen je wordt niet mkaal;)

5 jaar geleden

Niks aan te doen, hoort erbij vrees ik. Om te vermijden dat alles volhangt heb ik mijn haar nu in een staart. Mamalook compleet 😄

5 jaar geleden

Vitamine b gaan slikken. Ik had het een keer toen ik niet zwanger was. En toen adviseerde de kapper dat mij. En dat hielp.

5 jaar geleden

Geen tips, maar had ik ook, ben naar de huisarts gegaan en bloed laten prikken. Blijken mijn schildklierwaarden te hoog te zijn 🤷🏻‍♀️. Daar zou bij mij de extreme haaruitval van komen. Over 5 weken weer prikken om te zien of het genormaliseerd is.

5 jaar geleden

Naast haaruitval zijn er ook mama's die het af en toe heel warm hebben??? Hahah ik heb soms van die warmte aanvallen en zweet veel meer dan voor de zwangerschap.

5 jaar geleden

Sugar bear vitamines!

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

Naast haaruitval zijn er ook mama's die het af en toe heel warm hebben??? ...
Had ik na de bevalling wel veel. Nu gelukkig niet meer!

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

Ik heb juist het tegenovergestelde... normaal heb ik het echt nooit koud nu na de bevalling lopen er wel elk uur minimaal 5 x de rillingen over me hele lijf inclusief kippenvel 🥶🥶🥶

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

Ja, heb ik ook!

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

De eerste 2 a 3 weken na de bevalling wel inderdaad, maar dat schijnt normaal te zijn 😅

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

Yep herkenbaar. Waar ik tijdens zwangerschap deo wel eens vergat en niet stonk, word ik er nu haarfijn aan herinnerd dat ik even smeren moet :-(

5 jaar geleden

Reactie op Wentv

Ja de eerste weken na de bevalling elke nacht badend in zweet wakker worden! Het was nu sinds paar weken over maar afgelopen week weer begonnen! 😓 was juist zo blij ervan af te zijn..

5 jaar geleden

Haar uitval vindt ik niet zo erg, maar overal vindt ik het te haar. Maar daar kan ik nog mee leven maar me kleine heeft regelmatig haar van mijn in zijn handen. Bindt soms gewoon vingers af, echt irritant.