Help, bij ons is de pot sudocreme ontploft. Bank, wasmand vol schone kleding, vloer en vooral hij zelf zat er onder
Gisteren heel vaak zijn haren gewassen, ook met mijn shampoo, toch nog vette haren. Lijkt wel of hij een duik in de olie heeft genomen, vette plekken na het wassen van de sudocremekleding.
Ben zo bang dat het uit zijn haren moet slijten of dat ik moet kiezen voor een korte coupe
Ik lees op internet dat je met gros zeezout moet inmasseren. Ik zou echt heel erg opletten met die agressieve middelen zoals Dasty enzo. Mensen....dit wil je toch niet op je kind smeren?
Veel succes!
Ik heb geen tips.... misschien een beetje talkpoeder er in doen om het vet op te laten nemen en dan weer wassen.... maar ik vraag me echt af hoe zn pot kan ontploffen
🤣 hier ook al gehad, alleen niet op de kleding en haar. Wel haar gezicht en handen helemaal onder 🙈. Ze dacht ha lekker die ga ik eens proeven de sudocreme. Dus sorry geen tips, maar heel veel succes met je kleine ondeugd hihi.
Pindakaas? Of olijfolie? Dat helpt vaak om plakzooi op te lossen. Of juist dreft omdat dit ontvet. Wel oppassen voor de oogjes als het werkt maar zou het eerst gewoon op je hand proberen.
Maar even buiten de tip: omg dat is echt shit zeg haha 🙈 Was dit zo’n minuut van “heel even dit doen hij zit nu toch lekker te spelen, maar waarom hoor ik hem niet meer” en toen alles wit? Kleine boevenkindjes toch ook he 😌