39 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben bij de babydump gekozen voor de airgosafe, soort van goedkopere aerosleep.

5 jaar geleden
Wij hebben deze:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/krummelur-foammatras-babybed-00321015/

5 jaar geleden
Ik ben op facebook heel lang lid geweest van een groep die heet veilig samen slapen. Hier zeiden ze altijd dat dat aerosleep slechts schijnveiligheid is. Je kunt erin ademen, maar ademt daarna je eigen lucht weer in, waardoor er kans is op rebreathing en dat schijnt dus gevaarlijk te zijn!

5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de aerosleep ook omdat die overal goed uit de test komt. We hebben de aerosleep matras inclusief topper sleep safe pack esssntial.. topper is uitwasbaar.

5 jaar geleden
Voor ons het 1e kindje. Mijn zus heeft echter 3 kids groot gebracht met aerosleep waarvan de oudste alleen maar op haar buik sliep. Zij waren er blij met aerosleep!

5 jaar geleden
vanaf dag 1 dat wij die aangeschaft hadden zoontje was toen rond de 7 a 8 weken. sliep hij meteen door ivm dat hij een buik slapen is. en dit nog steeds is zoontje is nu 2,5. wij gaan deze zeker weer gebruiken met ons zoontje die in september geboren gaat worden. ik vond het een fijner idee ivm het door ademen.

5 jaar geleden
Wij hebben deze; https://www.ikea.com/nl/nl/p/himlavalv-3d-matras-voor-babybed-90321006/
Kwam als beste uit de test van de consumentenbond.

5 jaar geleden
Wij hebben bij matrasfactory onze matrasjes (ledikant en box) gekocht. Voor een 60x120 (kimder)matras waren we 69,- euro kwijt. Vond ik niet duur. De kwaliteit is goed. Mooi dik matras (10 cm) en van goede kwaliteit.

5 jaar geleden
Wij hebben de Himlavalv van Ikea in combinatie met de Airgosafe matrasbeschermer topper

5 jaar geleden
Wij hebben een aerosleep gekozen vanwege goed getest van de Consumentenbond. We hebben een klein wiegje en die afmeting matras hebben ze niet bij de Ikea. Bij de test van de consumenten bond kwamen de Ikea matrassen als beste uit de test. In de top tien zijn het acht Ikea matrassen die goed uit de test komen.

5 jaar geleden
Wij hebben voor de aerosleep evolution pack gekozen, omdat dit de beste matras was wat ze in de winkel hadden liggen voor een ledikantje van 140x70. De himlavalv van de Ikea kwam als beste uit de test van de consumentenbond, maar was niet in de juiste maat beschikbaar voor ons ledikantje.

5 jaar geleden
Vanmiddag toevallig bij de Ikea het Krummelur ledikantmatrasje gekocht. Niet zo duur als het best geteste matrasje volgens de Consumentenbond, maar wel direct daarna. Waarom veel geld uitgeven aan een Aerosleep matras terwijl je een perfect matrasje kunt kopen voor maar €39,95?

5 jaar geleden
Wij hebben airgosave gekocht voor als de kleine evt op haar buik slaapt. Ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep en daar hebben we airosleep, vandaar dat ik er zo uit was dat ik iets vergelijkbaars wilde

5 jaar geleden
Wij krijgen deze met een aerosleep topper. Alleen al de topper schijnt heel fijn te zijn als bescherming voor de matras. https://www.babypark.nl/matras-celsius-spring-medical-60x120-tijk-wit.html

5 jaar geleden
Check de Consumentenbond! Zij hebben vele veiligheidstesten en ander soort testen gedaan met matrasjes.
De beste uit de test is de Himlavalv van Ikea! Deze hebben wij besteld