6 Reacties

6 jaar geleden

Ik draag mn gordel gewoon zo laag mogelijk. Had gelezen (ik geloof op de anwb ofzo) dat die gordels zoals op het plaatje helemaal niet betrouwbaar zijn en dat je riem zo ver mogelijk naar beneden duwen voldoende is. Als ie maar niet over je buik heen loopt!

6 jaar geleden

Reactie op Vlo

Ik draag mn gordel gewoon zo laag mogelijk. Had gelezen (ik geloof op de an ...
Ah ok dat wist ik niet van die gordel! Ik heb een paar keer gereden met de onderste gordel achter me maar ik vond het toch niet prettig 🙊 Ik ga doen wat jij zegt, zo laag mogelijk dragen en uiteraard het verkeer extra goed in de gaten houden

6 jaar geleden

Ik heb zo een gordel als op de foto. Die maak je aan de achterkant van je stoel vast met een handig klik systeem. Mijn man haalt hem weg als hij rijd. Zit in het begin wat vervelend, maar ben er nu aan gewend (25 week zwanger)

6 jaar geleden

Ik heb zo’n gordel als op het plaatje.. vond het toch een fijner gevoel... een ongeluk zit in een klein hoekje...

6 jaar geleden

Reactie op Septembergirl

Ik heb zo een gordel als op de foto. Die maak je aan de achterkant van je s ...
Ja het leek mij ook ideaal! Alleen het probleem is dat onze autostoel helemaal dicht is aan de achterkant 😬 Dus volgens m'n vriend kan het helaas niet 😓 wel jammer.

6 jaar geleden

Reactie op peggy2020

Ik heb zo’n gordel als op het plaatje.. vond het toch een fijner gevoel... ...
Precies wat je zegt! Ik dacht hetzelfde maar helaas past deze gordel niet op onze autostoel 🤷‍♀️ Dus ik draag m'n gordel laag hoewel dat nog niet echt lukt, buik is nog te 'klein' 😅