88 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kat lijkt ook iets knuffeliger dan normaal, vind het helemaal niet erg 😊

4 jaar geleden

Haha ik heb ook twee katten waarvan eentje nogal gevoelig. Die komt nu ook ineens steeds bij me liggen! Normaal doet ze dat niet, maar nu dus ineens wel. Hoop dat het zo blijft, maar zal me niks verbazen als het gewoon een fase is en te binnenkort weer haar eigen gang gaat

4 jaar geleden

Mijn hondje beet daarvoor nooit maar sinds dat ik zwanger ben heeft hij mijn vriend al 2 keer gebeten toen hij in bed wou kruipen. Ik was bij de eerste keer maar 3 weken, echt zot dat zo een klein hondje toch aanvoeld dat er iets aan de gang is.

4 jaar geleden

Nou ik had het ook, vrij snel na de bevruchting kwam 1 van mijn twee katten direct elke avond op mijn buik liggen, om ervoor te zorgen dat ik mijn rust pakte. Ze weet dat als zij bij mij komt ik alles weg leg en snel in slaap val en anders niet. Ik durfde ook niet te hopen maar zij houdt tot nog toe standvastig vol en komt elk moment dat ze kan op mijn buik liggen. Ben nu 5 weken. Heb ook nog een andere kat die alleen af en toe komt trappelen en een hond die niet zo goed weet wat ze moet lijkt het wel. Ben heel benieuwd hoe de komende maanden zullen worden. 🙈

4 jaar geleden

Onze hond wil meer snuffelen aan mij en veel meer aandacht, ook van mijn vriend hoor. Wil het liefst de hele tijd knuffelen en begint echt te piepen als hij een minuut even geen aandacht krijgt.

4 jaar geleden

Ik heb 2 honden en 2 katten, katten zijn bij ons erg op zichzelf, 1 hond die normaal altijd gigantisch komt knuffelen heeft me een week lang aangekeken echt doordringend met haar ogen heel raar. Nu wel weer wat meer Oke. Ze zeggen ook box vroeg in de kamer zetten en alvast met de wandelwagen lopen en de hond ernaast.

4 jaar geleden

Wat grappig om dit van jullie te lezen! Een van onze katten komt sinds kort ook steeds op of tegen mijn buik aan liggen.

4 jaar geleden

Alleen maar bij m’n buik willen liggen ❤️

4 jaar geleden

De hond van mijn beste vriendinnetje moet normaal niks van mij weten, maar zodra ik zwanger ben gaat ze gelijk zodra ik op de bank zit op me schoot liggen tegen me buik🤣🥰

4 jaar geleden

Reactie op Baby092020

Wat grappig om dit van jullie te lezen! Een van onze katten komt sinds kort ...
Bij mij ook haha

4 jaar geleden

Wij hebben ook 2katten, 1tje die is bang en komt amper Tot niet bij je liggen die ligt nu bijna elke avond bij me met der koppie tegen me buik aan, die andere ligt recht over me voeten met andere woorden , blijven liggen jij haha
Super leuk! Bij ons liep 1 van de 2 honden te piepen naar me heel appart! 😍

4 jaar geleden

Dit was met de zwangerschap van mijn zoontje die nu 2 is en hij vond dit zo lekker.. nu heb ik een hond die alleen maar bij de tafel bij mij wilt liggen maar hij mag niet bij de tafel ivm zn staart hij slaat alles van tafel af. en meneer vraagt nu weer veel aandacht en piepen en zn gedrag is totaal anders... Ik ben nu 5 weekjes maar weet het sinds een week... nu verklaart zijn gedrag ook alles! wij hadden na de geboorte van ons zoontje zijn mutsje van het ziekenhuis in zn mand gegooid en de maxicosi op de bank gezet zodat hij kon snuffelen. hij ging meteen die kleine toedekken was zo lief! en nu zijn ze onafscheidelijk !

4 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

Dit was met de zwangerschap van mijn zoontje die nu 2 is en hij vond dit zo ...
Je hebt al een mooie buik 🥰😍

4 jaar geleden

Onze hond reageert ontzettend op mijn zwangerschappen. Bij de zwangerschap van ons zoontje die nu 1,5 jaar is was ze niet bij me weg te slaan. Zelfs met lopen ging ze anders altijd 10 meter verderop lopen, toen strak aan mijn zijde. De avond voor de bevalling wou ze zowat in mij kruipen. Nu tijdens deze zwangerschap kon ik het aan haar merken, nog voordat we dus een positieve test in handen hadden. Zo speciaal en bijzonder om te zien aan haar!

4 jaar geleden

Ik merk helaas nog niet veel aan mijn 2 honden ( Stanford/bull dog en een pitbull) en kat want me kat en 1 hond ( pitje ) zijn al heel erg zwaan Kleef aan en willen altijd al overal en altijd met me knuffelen... de kat komt gewoon de douche in lopen tijden het douche dus ja en die andere is al heel beschermend over me... maar ben ook pas 5 weken dus misschien daarom, was altijd zo benieuwd naar hoe mijn ( knuffel ) hond zou reageren.

4 jaar geleden

Ons meisje (americaans stafford) heeft niks in de gaten haha

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Foto is van begin januari, we hebben de boom niet meer opstaan 😅😂

4 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Je hebt al een mooie buik 🥰😍
Dit is van mijn zoontje is een oude foto van ruim 2 jaar terug! 🙈