88 Reacties

4 jaar geleden

Vorige 2 zwangerschappen die beide fout gingen moest de hond niets van mij weten en nu is hij niet bij me weg te krijgen 馃グ馃グ als ik naar het toilet ga ligt meneer voor de deur. Dus dat geeft me een goed gevoel over deze zwangerschap

4 jaar geleden

Nou heel toevallig hebben wij een kat die echt niet maar echt niet van het knuffelen is of aaien gewoon niks. En sinds week of 2 zo komt ze tuut het niks ineens naast mij liggen. Vond het zo raar en mag der aaien enzo. Maar nu deck ik dus zal het daaraan liggen dan馃

4 jaar geleden

Onze kat kwam bij mijn eerste zwangerschap en nu ook tijdens deze steeds op mijn buik liggen. Hij begon er al mee in week 2 ofzo, toen wist ik zelf nog niet van de zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

Dit is van mijn zoontje is een oude foto van ruim 2 jaar terug! 馃檲
Oh haha , alsnog een mooie buil

4 jaar geleden

Die van mij ligt er de hele dag zo bij 馃槏 lieve ouwe taart.

4 jaar geleden

Lief zeg die fotos met de dieren die op jullie buik liggen 馃槏 Mijn oudste hond is niet bij me weg te slaan! Wil extra aandacht van mij houd me in de gaten echt lief. Mn zussen zeiden al je hond gedraaft zich zo anders en mn jongste hond heeft niks door denk ik nog steeds een lief druk enthousiaste schat

4 jaar geleden

Ik was vlak voordat de bevruchting heeft plaats gevonden veel weg. Dus dacht in het begin dat mijn kat zo knuffelig was omdat ze mij thuis gewoon gemist had. Maar als ik er nu aan terug denk is het rond de bevruchting al begonnen. Ze ligt veel vaker bij mij op schoot en volgt mij overal. De andere kat doet niet anders aks normaal. Maar zij is altijd al erg aanhankelijk geweest.

4 jaar geleden

Wij hebben 2 katten en 2 honden. Waarvan maar 1 vrouwtje. De mannetjes merk ik niets aan. Het vrouwtje volgt me de hele dag en ligt continu bij me 馃槏. Terwijl ze is normaal altijd bij mijn vriend..

4 jaar geleden

Reactie op Ashley889

Wij hebben 2 katten en 2 honden. Waarvan maar 1 vrouwtje. De mannetjes merk ...
Ja bij mij ligt het vrouwtje ook meer dan het mannentje

4 jaar geleden

Wij hebben een vogeltje en ze fluit en brabbelt de hele dag door zo vrolijk 馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik heb 2 katten, de 1 is niet anders dan anders, de ander is heel snel bezorgd en komt regelmatig bij mij checken, miauwt dan net zo lang tot ik zeg: alles gaat goed hoor poes. Als ik dat niet zeg blijft hij net zo lang staan. Heeft hij bij de vorige 2 zwangerschappen gedaan en nu begint hij ook weer (ben 7,5 week nu)

4 jaar geleden

Zal dit dan weer mijn eerste symptoom zijn? 馃檲 Kater en pup kunnen elkaar al 2 maanden lang niet luchten of zien, en nu... 馃グ
Even op visite bij mijn broer vandaar de riem haha! Normaal licht hij niet rustig bij me altijd stijf en onrustig. Maar nu helemaal ontspannen en niet weg te slaan 馃槏

4 jaar geleden

Onze papegaai geeft de laatste tijd meer kusjes dan voorheen..ik zei laatst nog tegen me vriend wat is ie aan het knuffelen zeg. En als ik even op de bank ga liggen dan is hij stil...normaal heeft ie heel de dag zijn snavel wel open. De hond kan niet normaal doen..dat is een stuiterbal en nu nog net zo als altijd. 1 van onze katten stond me vandaag toevallig op te wachten om te knuffelen, normaal verstopt ze zich altijd voor de terror kat. De ganzen worden bij mij rustig als ik tegen ze praat, bij de andere beginnen ze te schreeuwen en blazen. Maar ze zijn bij mij altijd al rustiger geweest. Ik kan ze nu wel meer aanraken als voorheen. De paarden knuffelen altijd al graag maar ons jonge paard is altijd wat lomp geweest en lijkt nu wat voorzichtiger geworden. De Shetland knuffel ik altijd vanaf de voorkant, hoofd tussen mijn armen en beide handen onder de manenkam kriebelen, vind ze heerlijk, ze blijft dan altijd heel stil staan met haar neus bij mijn buik. Of het allemaal tussen mijn oren zit weet ik niet..zou maar goed kunnen馃槄 maar toch blijft het mooi馃槉

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap kwam mijn paard elke dag even gedag zeggen. Hij legde zijn neus dan zacht tegen mijn buik en blies. Dat heeft hij van het begin tot eind gedaan. Mijn paard nu is er juist heel erg onrustig door.

4 jaar geleden

onze kat reageert nog niet heel erg op mijn zwangerschap. Een kat op mijn werk die gaf mijn buik wel kopjes(doet ze normaal nooit). Ik hoop stiekem dat als ik verder in mijn zwangerschap ben, onze kat er wel op gaat reageren. Zelf ga ik geen filmpjes van huilende baby's opzetten voor de kat omdat ik daar niet echt in geloof. als de baby er is dan zie ik dan wel hoe de kat reageert op de baby

4 jaar geleden

1 van onze honden wilde zelfs niet uitgelaten worden door mn vriend toen ik net zwanger was, wij wisten t toen nog niet officieel. Wel had ik mn vermoedens omdat we door IVF zwanger zijn geworden en het gedrag van haar opvallend was. Nu willen ze t liefst de hele dag bij me liggen...

4 jaar geleden

Mijn hondje ligt elke avond met haar hoofdje op mijn buik! Ze kan me ook geen moment alleen laten... Zelfs niet als ik naar het toilet moet! 馃槃

4 jaar geleden

Ik heb 2 katten die niet van mijn zij af willen wijken, om en om liggen ze naast mij! Heel lief. Mijn paard die duwt zijn neus tegen mijn buik en geeft mij daarna een kusje, dit blijft hij dan achter elkaar door doen. Moet alleen opletten dat andere het niet zien, haha!

4 jaar geleden

Ik heb 2 honden en 2 katten maar de oudste van de bende( diablo de hond) die was altijd heel druk en energiek etc en sinds paar weken al is hij heel knuffelig naar mij toe en heel rustig terwijl in het begin hij alleen wilde spelen en verder wilde hij niks van me weten 馃ぃ