88 Reacties

4 jaar geleden

Mijn hond heeft nog niets door denk ik 😂

4 jaar geleden

Hier een bordercollie van 1.5 jaar oud. Heel energiek en vrolijk beestje maar sinds mijn zwangerschap niet van me af te slaan. Op momenten dat ik even op de bank lig kruipt ze het liefste helemaal tegen me aan🥰

4 jaar geleden

Heerlijk, die verhalen! Ik was laatst op pad met een vriendin en haar teckeltje. Vanaf het moment dat ze in m’n auto stapte begon het hondje naar me te piepen. Iedere keer als ik die dag even uit het zicht was dan deed ze dat weer. M’n vriendin begreep er niets van, “doet ze anders nooit”, totdat ik later die dag vertelde dat ik zwanger ben. 🙈 M’n poezenvriendin van 11 jaar oud ligt nu de hele nacht bovenop me. Als ik omdraai dan draait ze mee. Alsof ze me aan het bewaken is. 🥰

4 jaar geleden

Niet bij me weg te slaan. Vaak met z’n kop dicht bij me! De schat!!🥰

4 jaar geleden

Wij hebben 2 duitse herders, de jongste was nooit knuffelig en wou nooit bij me liggen.. nu is ze niet bij me weg te slaan.. de oudste was sws altijd al veel bij..

4 jaar geleden

Mijn schatje teddy, komt snachts uit de bench om me een aantal keer een kusje te geven. Doet hij normaal nooit. En toen ik hele erge krampen had wilde hij bij me slapen op bed en toen tegen me buik aan. (Een x voor gekomen) zou het toeval zijn ?

4 jaar geleden

Ik heb twee katten en een hondje en ja die merken meteen dat je zwanger was. Door hoe mijn ene kat zich gedroeg ben ik op een gegeven moment midden in de nacht nog een keer gaan testen. Ik had al een paar getest maar negatief, op een gegeven moment bleef mijn kat maar aan mijn buik snuffelen. Wat hij anders nooit doet en ging er constant op liggen. Ik ging testen en testte hartstikke positief. Mijn oudste kat is een beetje jaloers en mijn hondje veel meer beschermend.

4 jaar geleden

Onze kat "knuffelt" mijn buik tegenwoordig, echt aandoenlijk 🤣

4 jaar geleden

Vandaag 16 weken zwanger. Heb wel het idee dat de hond het door begint te krijgen. Af en toe een lik over mijn buik. En vandaag voor het eerst dit. 😍 Al is m'n plus-size buik natuurlijk ook een lekker kussentje.

4 jaar geleden

Haha nou die van ons niet anders als anders hoor. 🤭🙂

4 jaar geleden

Dit is dagelijkse kost bij ons.. maar denk niet dat het voor de baby is. We hebben van de week YouTube babygeluiden opgezet.. dat vonden ze even interessant maar meer ookk niet

4 jaar geleden

Die van ons ook, spontaan op de buik komen liggen tegenwoordig😍

4 jaar geleden

Vandaag is de box binnen gekomen, natuurlijk zo nieuwsgierig als ik was in elkaar gezet om te kijken hoe het eruit ziet... Ik vond het namelijk verschrikkelijk om zoiets in huis te zetten, nu het staat toch wel gezellig dit in huis! Zo gezellig dat ik het jammer vind om hem vanavond weer af te breken.. 🎀💖

4 jaar geleden

Mijn lieverd die normaal meer met mn dochter op trekt is niet bij me weg te slaan. Meneer ligt nu graag dicht op me, beschermend en houd goed in de gaten of ik niet te veel snoep hihi

4 jaar geleden

Deze knuffelkont lag ook altijd wel bij me maar nooit zo op mijn buik😍

4 jaar geleden

😍

4 jaar geleden

🥰

4 jaar geleden

Mijn poepie is nu al aan het oefenen met babyzitten 🤣😉😂

4 jaar geleden

Mijn kat ligt altijd bij me maar nooit op deze manier bij mijn buik🥰 zo lief

4 jaar geleden

Mijn hond heeft echt helemaal niks door of ze kan het heel goed verbergen hahaha hebben meer mensen dat?