133 Reacties

5 jaar geleden

Wij zitten op 5 flesjes van 170 ml. Ene keer drinkt ze ze wel helemaal op, andere keer niet.

5 jaar geleden

Reactie op Sznn1989

Wij zitten op 5 flesjes van 170 ml. Ene keer drinkt ze ze wel helemaal op, ...
Bij mij ook et zelfde en ze word deze week 10 weken.

5 jaar geleden

In de boekje vn t cb staat hoe je kan berekenen wat je kleine minimaal moet drinken al is dat een algemeen schema. Je moet gewoon kijken naar je kindje. Als die tevreden is doe je het prima😄

5 jaar geleden

Hoeveel drinkt ze dan? Die van mij is bijna 9 weken en zit nog op 7 x 120.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 weken en we bieden 5x 120 ml+4 schepjes en 1x 150ml+5 schepjes(laatste fles) aan. Maar sommige flessen drinkt hij niet helemaal leeg.

5 jaar geleden

Mijn zoon is 8,5 week oud en ik bied 5x per dag 150 (water + schepjes wordt iets meer dan) aan en 1x 120 of 90 (ligt er aan hoe laat hij in de nacht komt). De flessen van 150 drinkt hij nog niet altijd op. Zijn precieze gewicht weet ik niet, volgende week weer naar het cb

5 jaar geleden

Onze dochter is morgen 10 weken. En we geven vanaf vandaag 5x 120 en 1x 150. Maar je mag altijd het cb vragen om advies.

5 jaar geleden

Mijn zoon is 8 half week oud. Hij krijgt 5 a 6 voedingen per dag van 150ml bv als ik te weinig bied ik het zelfde aan in kunstvoeding. Als te veel is geeft het wel terug of ze spugen weer uit.

5 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Hoeveel drinkt ze dan? Die van mij is bijna 9 weken en zit nog op 7 x 120.
Ik geef haar nu 6x 180 maar ze drinkt alles op. Lijkt wel of ze nooit iets over laat in de fles, veel spugen doet ze ook niet

5 jaar geleden

5x 180 +6 schepjes voeding, soms drinkt hij alles en soms laat hij wat staan. Hij is 10 weekjes

5 jaar geleden

Die van ons is 8 weekjes en krijgt 5x 150 met 5 schepjes en om 23:30 zijn laatste fles van 180 met 6 schepjes . En dan komt hij om 5 uur

5 jaar geleden

Je kan beter kijken naar hoeveel kilo ze zijn dan hoe oud ze zijn toch?

5 jaar geleden

Hier krijgt ze 5 flesjes van 150cc met 5 schepjes. Ze drinkt ze soms niet helemaal op. Morgen is ze 9 weekjes en weegt vandaag 5 kilo en 50 gram

5 jaar geleden

Onze zoon is ruim 9 weken en we zijn nu aan het opbouwen naar 5x150 en in nacht krijgt hij nog een kleiner flesje (rond 100). Hij drinkt tot nu toe alle flesjes netjes leeg. Hij weegt bijna 5 kg.

5 jaar geleden

Reactie op meijer

Ik geef haar nu 6x 180 maar ze drinkt alles op. Lijkt wel of ze nooit iets ...
Joh dan zou ik t lekker zo laten hoor, tenzij je van de nacht voeding af wil😉 bij ons ging dat vanzelf sinds vorige week. Wij deden voeden op verzoek maar vind t nu wel fijner om toch enige regelmaat er in te krijgen. Nu maken we haar wakker om 6 uur sochtends en dan om de 4 uur(ze komt ook wel echt om de 4 uur) krijgt dan om 22 uur/22:30 laatste fles. Dan moeten we dr ee volgende dag weer 6 uur wakker maken🤗

5 jaar geleden

Dochtertje 7 weken krijgt 120cc+ 4 scheppen om de 3 tot 5 uur. Heel af en toe een flesje met 150cc+5 scheppen. Wel Nutrilon Forte anders is ze niet verzadigd.

5 jaar geleden

Hier 8w2, krijgt 6x180 aangeboden, bij 150 schreeuwt hij moord en brand zodra het op is. Drinkt ze niet allemaal leeg maar sommige wel. Hij zit nu op de 5,5 kilo.. mijn kleine holle bolle gijs 🙂 nu moet ik er wel bij zeggen dat hij om rond 1830 zijn laatste fles krijgt en hij kwam vanochtend om 500 pas weer

5 jaar geleden

Reactie op Sznn1989

Joh dan zou ik t lekker zo laten hoor, tenzij je van de nacht voeding af wi ...
Hoeveel geef ml geef jij haar dan? Wij doen dezelfde tijden als jij. En wij geven 120 ml. En proberen 150 soms maar dat lust ze niet altijd.

5 jaar geleden

Onze dochter is 8,5 week en drinkt vaak rond de 100ml per keer. Soms maar 85 en soms 130. Het verschilt dus echt per keer, we bieden wel telkens meer aan. Ze woog vorige week maar 3860 dus voor haar is het voldoende denk ik. Ze groeit ook goed 👍 elk kind is anders.

5 jaar geleden

Kijk vooral naar gewicht. Rekensom is kilo lichaamsgewicht x 150 : aantal voedingen. Dan weet je of je goed in de richting zit.