In de boekje vn t cb staat hoe je kan berekenen wat je kleine minimaal moet drinken al is dat een algemeen schema. Je moet gewoon kijken naar je kindje. Als die tevreden is doe je het prima😄
Mijn zoontje is 9 weken en we bieden 5x 120 ml+4 schepjes en 1x 150ml+5 schepjes(laatste fles) aan. Maar sommige flessen drinkt hij niet helemaal leeg.
Mijn zoon is 8,5 week oud en ik bied 5x per dag 150 (water + schepjes wordt iets meer dan) aan en 1x 120 of 90 (ligt er aan hoe laat hij in de nacht komt). De flessen van 150 drinkt hij nog niet altijd op. Zijn precieze gewicht weet ik niet, volgende week weer naar het cb
Mijn zoon is 8 half week oud. Hij krijgt 5 a 6 voedingen per dag van 150ml bv als ik te weinig bied ik het zelfde aan in kunstvoeding. Als te veel is geeft het wel terug of ze spugen weer uit.
Onze zoon is ruim 9 weken en we zijn nu aan het opbouwen naar 5x150 en in nacht krijgt hij nog een kleiner flesje (rond 100). Hij drinkt tot nu toe alle flesjes netjes leeg. Hij weegt bijna 5 kg.
Ik geef haar nu 6x 180 maar ze drinkt alles op. Lijkt wel of ze nooit iets ...
Joh dan zou ik t lekker zo laten hoor, tenzij je van de nacht voeding af wil😉 bij ons ging dat vanzelf sinds vorige week. Wij deden voeden op verzoek maar vind t nu wel fijner om toch enige regelmaat er in te krijgen. Nu maken we haar wakker om 6 uur sochtends en dan om de 4 uur(ze komt ook wel echt om de 4 uur) krijgt dan om 22 uur/22:30 laatste fles. Dan moeten we dr ee volgende dag weer 6 uur wakker maken🤗
Dochtertje 7 weken krijgt 120cc+ 4 scheppen om de 3 tot 5 uur. Heel af en toe een flesje met 150cc+5 scheppen. Wel Nutrilon Forte anders is ze niet verzadigd.
Hier 8w2, krijgt 6x180 aangeboden, bij 150 schreeuwt hij moord en brand zodra het op is. Drinkt ze niet allemaal leeg maar sommige wel. Hij zit nu op de 5,5 kilo.. mijn kleine holle bolle gijs 🙂 nu moet ik er wel bij zeggen dat hij om rond 1830 zijn laatste fles krijgt en hij kwam vanochtend om 500 pas weer
Onze dochter is 8,5 week en drinkt vaak rond de 100ml per keer. Soms maar 85 en soms 130. Het verschilt dus echt per keer, we bieden wel telkens meer aan. Ze woog vorige week maar 3860 dus voor haar is het voldoende denk ik. Ze groeit ook goed 👍 elk kind is anders.