12 Reacties

5 jaar geleden

Hi, de test gaat uit van de conceptie datum. De huisarts en VK gaan uit van je eerste dag van je laatste menstruatie. Daar kan 2 weken verschil tussen zitten. Gr en succes

5 jaar geleden

De clear bleu geeft het aantal weken vanaf de bevruchting aan. Daar mag je 2 weken bij optrekenen. Dus met de laatste test zou je 4-5 weken zwanger zijn. Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Ik heb maandag met een clearblue tester getest en er stond zwanger 3+ ik belde verloskundige en die zei dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus ja beetje vreemd vind ik ook 🤔🤔

5 jaar geleden

Hi! De test van clear blue berekend vanaf de eisprong/bevruchting en de berekening van verloskundige/huisarts is vanaf de de eerste dag van de menstruatie. Dus daar zit dan meestal een week of 2 verschil tussen.

5 jaar geleden

Hoi! Op de bijsluiter van clearblue staat dat wanneer er 1-2 weken op staat je 3 a 4 weken bent. Wanneer er 2-3 weken staat ben je 4-5 weken. Je kunt dit ook berekenen aan de eerste datum van je laatste menstruatie. Succes 😁

5 jaar geleden

Volgens mij kunnen ze dat bij jou eerste echo vrij nauwkeurig achterhalen. Verder kun je het ook zelf uitrekenen met een indicator op 24baby. Door jou eerste dag vn laatste menstruatie in te voeren en de dagen van jou cyclus. Zo hebben ze mij geïnformeerd.

5 jaar geleden

Die clearblue geeft aan 2-3 dat komt overeen 4 a 5 weken zwanger Hoeveel hij aangeeft hangt af van de hoeveelheid hcg in je urine. Van 25-200 geeft hij 1-2 Van 200 - ongeveer 2000 geeft hij 2-3 En bij 3+ zit je over de 2000 (bij mij gaf hij al 3+ met 1876 hcg )

5 jaar geleden

Je bent in ieder geval zwanger 😁 gefeliciteerd! 🍀 En je zal nu tussen 4-5 weken zitten. Maak een afspraak met VK voor je eerste echo in ieder geval en zij zullen ook passen en meten en met een uitgerekende datum komen. Geniet van het mooie gevoel!💛

5 jaar geleden

Reactie op Samar

Ik heb maandag met een clearblue tester getest en er stond zwanger 3+ ik be ...
Je krijgt twee weken kadoo omdat ze vanaf de eerste dag laatste menstruatie uitgaan en niet precies kunnen zeggen wanneer de conceptie is geweest. Is 40 weken uitgerekende datum maar je bent officieel 38 weken zwanger. 🌸

5 jaar geleden

Je krijgt twee weken kadoo omdat ze vanaf de eerste dag laatste menstruatie ...
Mijn precieze uitgerekende datum zegt 28 augustus en ben dan precies 40 weken maar mijn cyclus duurde 24 dagen en gaat er min 4 dagen vanaf kom ik uit op eigen uitgerekende datum de 24 augustus en ben ik 39+3 weken. Als het om een meerling zou gaan lig je ws al met 37 weken in het zh (thuis bevallen kan dan niet.) Het kan alle kanten op ipv aug kan het ook een september baby worden. En ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen als datum. 🌸🤗

5 jaar geleden

Liep tegen dezelfde vraag aan, de cijfers op de test zijn niet de weken zwangerschap, maar een indicatie van de bevruchting 🤷🏻‍♀️ kan altijd wat afwijken. Gefeliciteerd ❤️

5 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde ook op zaterdag en ook 2-3 weken. Het ligt er heel erg aan vanaf welk punt je rekent. Bij de verloskundige telden ze vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dan is het in mijn geval dus zelfs zes of zeven weken, haha. Gefeliciteerd in elk geval!