Hogebloeddruk

DJL
21 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal, Vorige week bij de vk een bloedruk van 90/140 en gister 95/150. Nu gaat de gyn het overnemen. Zijn er nog meer dames die ervaring hebben met hoge bloeddruk en zwangerschap?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Wou
20 dagen geleden
Jaa. Alleen ik had al hoge bloeddruk voor ik zwanger was. Ik liep al bij de internist en toen ik zwanger was meteen bij gynaecoloog. Ik had ook al medicatie voor ik zwanger was die ik mag tijdens de zwangerschap. Dus ik was redelijk gauw goed ingesteld. Alleen mijn onder druk komt slecht onder de 90. Dus dat is voor nu geaccepteerd. Het is niet heel fijn dat via ziekenhuis moet, maar kleine voordelen ze zitten overal boven op en ik heb best vaak een echo.
  • Rapporteren
MarliesJimmy
20 dagen geleden
Ik had nooit last van een hoge bloeddruk en nu tijdens de zwangerschap wel. Als de meting volgende week terug hoge bloeddruk aangeven, moet ik een 24u-meting ondergaan....ik hoop dat alles toch goed komt.
  • Rapporteren
berhiti
13 dagen geleden
Je bedoelt 140/90 😃😅 Ik heb ook een rond de 140/80 bij gynaecoloog maar dat is omdat ik altijd zenuwachtig ben . Als ik thuis ben is die altijd perfect. Misxhien zelf apparaat kopen en thuis meten? Groetjes
  • Rapporteren