18 Reacties
5 jaar geleden
Die van ons heeft zeker een huiluurtje, duurt iets langer ook wel dan een uurtje haha. Vaak tussen 2100 en 2300.
Vandaag zelfs een humeurig dagje terwijl het normaal een tevreden ventje is.
Wij doen de kleine gewoon troosten. Optillen en lopen tegen de borst aan (draagzak werkt ook), werkt goed. Waarom laten huilen als dit bij iedereen opluchting geeft. En nog goed voor de stappen teller ook ;).
5 jaar geleden
Lekker gaan dragen! Huiluurtje kan nog best lang blijven... bij mijn oudste merk ik ook aan het einde van de middag dat de koek op is en dat t lontje erg kort is dan.
5 jaar geleden
Met mijn eerste kindje liep ik van half 6 tot half 11 s avonds rond. Beneden met alle drukte of naar buiten in een draagzak . Nummer 2 begint nu sinds een week rond 6 uur met huilen. Krampjes windjes of gewoon huilen. We dragen hem dan om de beurt omdat we dan nog even als gezin met elkaar willen eten maar vervolgens ga ik dan met hem naar boven. Geeg hem de fles rond 7 uur en leg hem daarna op mijn borst in bed met zijn armen gespreid en aai hem over zn rug en doe een speen in zn mond. Eerst word hij dan heel druk. Maar binnen 10 minuten is hij rustig en doet de warmte zijn werk voor zn buik. En rond 9 uur leg in dan een rustig niet overprikkeld kind in zijn wieg die de nacht van fles tot fles slaapt. Tip van de kraamzorg. Helpt bij ons goed.
5 jaar geleden
Mijn zoon is 3 weken en heeft s ochtends en s avonds een huil uurtje. Daar staat tegenover dag hij s nachts erg houdt van slapen waardoor de huil uurtjes goed te doen zijn. Meestal leg ik hem aan de borst of loop ik met hem waardoor hij rustiger wordt. Ook een badje vind hij heerlijk
5 jaar geleden
Reactie op KimStolk
Die van ons heeft zeker een huiluurtje, duurt iets langer ook wel dan een u ...
Hier ook al een humeurig dagje. Zal het het weer zijn 😛
5 jaar geleden
Meestal tussen 20u en 22u. Dan mag ze lekker bij ons knuffelen. Als dat het “maar” is dan vind ik dat echt niet erg.
5 jaar geleden
Oh heet dat een huiluurtje? De mijne heeft dat van 23:00 tot 1:00 uur. Geen fijn tijdsstip haha.
5 jaar geleden
Ons meisje huilt niet veel gelukkig maar ze heeft inderdaad een huil moment. Soms kort en soms wat langer en het is altijd rond etenstijd 😅 Ik en mijn man hebben nog maar 1x samen kunnen eten en ze is nu bijna 7 weken. Bij mij werkt wiegend rondlopen op de arm met haar goed en muziekjes