13 Reacties
5 jaar geleden
Hey hier is het ook. Badje super leuk. Echt zalig maar dan is het echt altijd wenen. Ik heb het ook de dagen dat hij niet in bad gaat maar ik hem zijn verse body aandoe en pyjama. Daarna krijgt hij melk en gaat hij slapen. Vraag mij ook af hoe dit komt. Niet naar bed willen (lijkt mij te klein hiervoor) , te moe worden, stress van de dag en even ontladen. Geen idee maar het is vervelend
5 jaar geleden
Ja dit had mijn dochter ook heel erg en nu zo af en toe. Ik sluit mij aan bij Jess8. Zoveel mogelijk warm proberen te houden en er ook aan laten wennen. Heeft zn tijd nodig. Kost veel energie....combi van van alles warm/ koud en graag een flesje ^_^
5 jaar geleden
Ons zoontje had dit ook heel erg in de avond, we kregen de tip om het niet het 's avonds te doen, omdat dan de vermoeidheid het hoogst is. Ze zeiden dat het badje je baby extra moe maakt en voor sommige baby's is het dan net iets teveel. Wij doen onze kleine vriend net voor zijn middagdutje in bad en het is al een heel verschil. Hij wordt wakker, lekker in badje, flesje nog wat relaxen en dan lekker naar bedje. We merken dat voor hem nu ook fijn is. Misschien helpt het jullie ook.
5 jaar geleden
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wij hebben een radiator op de badkamer en ik leg dus het aankleedkussen op de grond onder de radiator en kleed ik hem daarop aan. De hydrofiele luiers en kleertjes hang ik op de radiator zodat ze ook warm zijn. Zo is het allemaal lekker warm voor hem en gaat het meestal zonder huilen (ook niet altijd haha). Wel slecht voor je rug 😜
5 jaar geleden
Ik geef 30-60 min voor het badje de fles, anders is het ook drama. Verder in dezelfde (warme) ruimte afdrogen. En in maak van het afdrogen een heel ding. Ik benoem dus waar ik hem ga afdrogen en weet precies welke plekjes hij van gaat lachen. Eindigend bij zn rechter oortje, die droog ik dan even extra goed af 😉
5 jaar geleden
Ik weet niet hoe lang je het badje doet maar 5 minuten is echt al lang genoeg. En zou het een half uur na een voeding doen.