9 Reacties

4 maanden geleden

Wat een nare plekken! Krentenbaard hoeft zeker niet alleen rondom de mond te zitten hoor! Mijn kids hadden ze ook op allerlei andere delen behalve hun gezicht. Dat waren ook nare blaren. ze kunnen het kweken toch? Dan kunnen ze achterhalen wat het is.

4 maanden geleden

Reactie op zeepbel

Wat een nare plekken! Krentenbaard hoeft zeker niet alleen rondom de mond t ...
Oh okey! Dankjwrl voor je reactie @zeepbel

4 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Oh okey! Dankjwrl voor je reactie @zeepbel
Maar ze is bij meerdere kinderartsen geweest schrijf je? Die kunnen zit toch niet negeren? Hoezo kunnen zij niet uitzoeken wat het is? Vind dat wel heel vreemd. Als het gaat infecteren ben je wel ecnt verder van huis. Een antibiotica zalf zou op zijn minst op zijn plek zijn.

4 maanden geleden

Reactie op zeepbel

Wat een nare plekken! Krentenbaard hoeft zeker niet alleen rondom de mond t ...
Klopt. Krentenbaard hoeft niet rond de mond te zijn. Ik zelf had het een tijdje terug, enkel op mijn been zitten. Maar dat zag er echt anders uit. Dus lijkt me niet dat dat het is. En waterpokken zien ook anders uit (mijn beiden kinderen hebben het toevallig nu). Maar wat het dan wel is... 🤷 Has jij en je zus graag verder willen helpen. Success bij de UZA!! Laat je weten wat er uit komt?

4 maanden geleden

Reactie op zeepbel

Maar ze is bij meerdere kinderartsen geweest schrijf je? Die kunnen zit toc ...
Ja klopt! Mijn nicht heeft met gediscussieerd dat de dokter niet hun best doen en het echt wel heel erg is daarom heeft ze dan besloten om naar België te komen voor behandeling en onderzoeken

4 maanden geleden

FOTO! dit is een foto van vandaag (12jan) nu 1 week bezig

4 maanden geleden

Oh ik heb echt met jullie te maken!! Van het foto lijkt het het meest op bullous impetigo. Maar goed ik ben geen arts... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bullous_impetigo

4 maanden geleden

Hier ook een kindje op de opvang gehad die dit had. Er is geen oorzaak gevonden en na 2 weken knapte het vanzelf op. Ouders zijn nu gestopt met de medische molen, de laatste blaren zijn bijna dicht (nu 3 a 4 weken geleden dat het begon)