26 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij mag dit gewoon! Ik doe het in ieder geval wel馃構

5 jaar geleden

Zelfbruiner mag wel, maar spraytan niet

5 jaar geleden

Hier staat weer van niet..

5 jaar geleden

Je huid kan anders reageren op cr猫mpjes en middeltjes dus ook op zelfbruiner. Dat maakt het wat lastig soms..kwestie van eerst uitproberen op een klein stukje van je been dus

5 jaar geleden

Heb hetzelfde. Daarom draag ik graag een maxidress, zo ook tijdens fotoshoot. Misschien een idee?

5 jaar geleden

Reactie op Nic87

Heb hetzelfde. Daarom draag ik graag een maxidress, zo ook tijdens fotoshoo ...
Ja ik draag ook veel maxidress maar met de de shoot doe ik ook een kanten zwarte jurk aan.. hopenlijk valt het daarin niet zo op.

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Ja ik draag ook veel maxidress maar met de de shoot doe ik ook een kanten z ...
Anders heeft de fotograaf vast wel een mooi filtertje ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Nic87

Anders heeft de fotograaf vast wel een mooi filtertje ;-)
Ach zal vast goedkomen dan.. Ik zie ook veel leuke jurken zijn korter en kan geen leuke maxidress vinden en wil eigenlijk geen dure jurk meer voor de 7 a 8 weekjes nog

5 jaar geleden

Ik gebruik al sinds het begin van me zwangerschap de tanning mouse van St. Moriz..... dat was afgelopen winter al en nog steeds doe ik dat. Het is op basis van suiker? En het is maar net hoe je lichaam de suikers opneemt zo doende krijg je of een lichtere kleur of een donkere kleur... ik zie in ieder geval het probleem niet. Me baby is gezond ookal gebruik ik het dus al bijna 9 maanden 馃槄馃槄馃槄

5 jaar geleden

Zou niet weten waarom je geen zelfbruiner mag gebruiken? Is toch gewoon een bodylotion met een kleurtje? Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat dat schadelijk zou zijn...

5 jaar geleden

Ik denk dat je het beste naar de ingredi毛nten op de verpakking kunt kijken en een klein beetje op je huid uitproberen, omdat je huid natuurlijk anders reageert tijdens de zwangerschap door de hormonen. Er zijn wel een aantal stoffen die worden gebruikt in cremes enz. die tijdens de zwangerschap beter vermeden kunnen worden. Zal wss niet ernstig zijn als je het een keertje doet voor een fotoshoot. Ik heb het zelf niet gedaan en heb zelfs een bijna naakte pose gedaan. Grappig, omdat mijn buik heel wit is en mijn armen ook bruin, maar ik vond het erbij horen.

5 jaar geleden

Ik heb het ook gebruikt voor de zwangerschapsshoot. Ik lees overal dat zelfbruiner geen kwaad kan omdat het de bovenste laag is die verkleurd (dode huidcellen). Het komt niet diep in je huidlagen terecht. Wat je ook niet wilt is achteraf naar je foto鈥檚 kijken en denken...jeejtje wat een witte benen! En daar je onzeker over voelen. Dat zou echt zonde zijn. Voor 1 keertje gebruiken zou ik mij echt niet druk maken.

5 jaar geleden

Ik heb die van Dove. Het evt schadelijke effect is niet wetenschappelijk bewezen. Net zoals nagellak, haarverf etc. En anders zou het er wel op staan.

5 jaar geleden

Ik heb het ook gebruikt voor de zwangerschapsshoot. Ik lees overal dat zelf ...
Ik ga wel deze week iets proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Heatherpromes

Ik gebruik al sinds het begin van me zwangerschap de tanning mouse van St. ...
Aah oke.. die raad je dus ook aan 馃構 ik gebruik het waarss maar voor alleen de shoot.

5 jaar geleden

Reactie op kellyvha

Volgens mij mag dit gewoon! Ik doe het in ieder geval wel馃構
Welke gebruik jij ?

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Aah oke.. die raad je dus ook aan 馃構 ik gebruik het waarss maar voor alleen ...
Ja dat wel, alleen is een beetje duur voor 1 keer gebruik 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Welke gebruik jij ?
L鈥檕real sublime bronze lotion!

5 jaar geleden

Reactie op kellyvha

L鈥檕real sublime bronze lotion!
Ik gebruik het ook alleen voor m鈥檔 witte benen. Is niet te heftig bruinend en makkelijk zonder vlekken aan te brengen

5 jaar geleden

Ik gebruik die van de action in mn gezicht. Wat een uitvinding en goedkoop 馃槀 kan ook op je benen. Wel goed uitsmeren ivm vlekken natuurlijk maar is logisch ;)