10 Reacties

5 jaar geleden

Uiterlijk tot wanneer ze kunnen omrollen. Doe dit voor de 4 maanden slaapregressie maar nog niet nu. Cold turkey werkt goed maar vraagt wel 2 a 3 nachten veel liefde en geduld van jullie. #slaapcoach

5 jaar geleden

Reactie op Puur Miranda

Uiterlijk tot wanneer ze kunnen omrollen. Doe dit voor de 4 maanden slaapr ...
En heb je dan specifieke tips?

5 jaar geleden

Ik zou mij daar nu nog niet druk om maken. Je hebt nog tot 4 maanden (of tot omrollen). Tegen die tijd kan er al zoveel veranderd zijn qua slapen. Bij onze 2e ging dat 'afbouwen' cold turkey'. Na inentingen mag je niet inbakeren en zag toen dat hij prima zonder kon.

5 jaar geleden

Fedde en Kees (merk) heeft een dekentje die je een uitkomst kan bieden! Dit dekentje biedt je wel het gevoel van het inbakeren zonder alle gedoe er omheen en je kan je kleine in pyjama laten slapen. Ze hebben in 2019 de innovation award gewonnen op de 9-maandenbeurs.

5 jaar geleden

Reactie op Kadootje3

Ik zou mij daar nu nog niet druk om maken. Je hebt nog tot 4 maanden (of to ...
Waarom mag je niet inbakeren na een inenting?

5 jaar geleden

Reactie op Madelief-24

Waarom mag je niet inbakeren na een inenting?
Volgens mij omdat de temp. Dan te flink kan oplopen. Je mag een baby ook niet inbakeren bij koorts.

5 jaar geleden

Ik denk indd dat het strakjes vanzelf gaat. Als ze niet meer ingebakerd zijn kunnen ze ook zelf gaan liggen op een manier die ze zelf fijn vinden. En zijn dan oud genoeg om dat te doen. Zou nu niet gaan afbouwen.

5 jaar geleden

De puckababy mini kopen. Kan je ook mee inbakeren, maar je kan er ook de armpjes uithalen. Wij hebben van mijn oudste afgebouwd toen hij kon omrollen. Eerst met 1 armpje uit de slaapzak voor een tijdje en dan met alletwee. Ging heel goed zo.

5 jaar geleden

Reactie op Kaat29

Volgens mij omdat de temp. Dan te flink kan oplopen. Je mag een baby ook ni ...
Klopt. Van een vaccinatie kan je baby koorts krijgen en bij koorts mag je niet inbakeren omdat ze dan hun warmte niet goed kwijt kunnen.

5 jaar geleden

Wij hebben een slaapzak en een laken. Het laken steken we goed vast onder het matrasje. Zo is hij niet echt ingebakerd maar toch strak. Misschien kan je dit eens proberen als inbakeren niet meer mag.