23 Reacties

6 jaar geleden

Meeste kleding in kast rompers hydrofiele luiers sokj3s doe ik allemaal in de commode.. ik heb een hele grote commode dus aangezien er zoveel kleren zijn dat ik ook nog kleding in de commode zou leggen 😁

6 jaar geleden

Ik doe kleding in de huidige maat in de commode en de rest in kast. In de commode ook de hydrofiel luiers en doeken en la vol met luiers. In de kast doe ik kleding die ze nog niet past en de lakens, hoeslakens en dekentjes

6 jaar geleden

Rompers, verzorgingsspullen, pyjama's en stapel luiers in de lade van de commode. Achter de kastjes liggen beddengoed/slaapzakken, de voorraad luiers en billendoekjes en de de hoezen voor het verschoningsmatrasje.

6 jaar geleden

Ik heb in de kledingkast (hanggedeelte): boxpakjes, jurkjes, jasjes, vestjes en slaapzakjes. En schoentjes

6 jaar geleden

In de commode: truitjes, broekjes, sokjes

6 jaar geleden

Haarbandjes en pyjamatjes

6 jaar geleden

Rompertjes

6 jaar geleden

Hydrofiele luiers, pampertjes, spuugdoekjes ook allemaal in de commode

6 jaar geleden

Ik heb rompers, sokjes, luiers, verzorgingsproducten, beddengoed (ook de slaapzakken) en pyamas in de commode liggen. In de kast alleen de kleertjes.

6 jaar geleden

Oja en spuugdoekjes, mutsjes en hydrofiele luiers liggen ook in de commode

6 jaar geleden

Ik heb van de Ikea een malm lade kast gekocht als commode. Moet hem nog wel in elkaar zetten maar daar is meer ruimte in dan in een commode zelf, over het algemeen goedkoper en kan hem later nog gebruiken. Naast luiers en billendoekjes heb ik verzorgingsproducten en rompertjes zo bij de hand

6 jaar geleden

Ik heb in mijn commode , 1 la met Rompers, sokjes, slabbetjes en schoentjes. 1 ligt vol met pampers en zwitsal en de andere ligt vol met hydrofiele luiers en badcapes😊 in de kledingkast heb ik alle shirtjes aan de ene kant en vestjes en boxpakjes aan de andere kant opgevouwen. Voor de rest ligt er in de kledingkast broekjes, mutsjes, Wikkeldekens en alle andere spullen🙈

6 jaar geleden

Mijn commode is al 2 jaar gevuld met; luiers, zwitsaldoekjes, sudocreme, bepanthen, een pakje waterdoekjes van Kruidvat voor als er kapotte billen zijn (die prikken namelijk niet omdat ze geen ander bestanddeel dan water bevatten), sokjes, rompers, aankleedkussenhoezen en hoeslakentjes. In de kast liggen kleren, dekentjes en slaapzakken! Alles is gevuld, de ruimte is echt wel nodig 🙂.

6 jaar geleden

Ik heb bij mijn commode 3 lades: -Bovenste la: de luiers, doekjes en verzorgings producten. - middelste la: sokken, rompertjes, pyjama's en hydrofiel doeken. - onderste la: slaapzakken, hoeslaken voor de aankleed kussen en de kruiken liggen. Ik weet wel dat ik na drie maanden de indeling veranderd had, omdat je al snel merkt wat je veel gebruikt en wat niet! Het is toch kijken wat voor jou het meest praktisch is! Ik heb alle kleding op maat gehangen en de schoenen. Alle grote maten bewaard in boxen op maat! En dat omgewisseld met de groei van de kleine! Zo heb ik voor de tweede alles bewaard en heb nu al al genoeg kleertjes aangezien de tweede ook een jongetje wordt. Als het een meisje geweest was dan had ik het verkocht in complete boxen. Succes met alle leuke baby spullen!

6 jaar geleden

Work in progress In commode komen de wasbare luiers, haarspul en borsteltje, nagelschaartje, cremetjes, lanoline, wasbare luiers, wasbare billendoekjes. Eventueel hydrofielen en spuugdoekjes. In de kast heb ik nu de kleding en de hydrofielen ed maar de kast is dan ook groot. Zijn nog bezig. Wij wonen hier nog ongeveer een jaartje dus kindje komt gewoon bij ons op de kamer zodat logeerkamer vrij blijft voor familie en vrienden die op bezoek komen :) En aangezien ik borstvoeding wil geven hoop ik baby lang op de kamer te hebben :)

6 jaar geleden

Reactie op Pixieyunie

Ik doe kleding in de huidige maat in de commode en de rest in kast. In de c ...
Precies dit! Ik heb in de commode kastdeurtjes en weinig ruimte in de lade. Dus ik heb op ieder plankje een bak staan met de kleding, een met rompers, een met shirts, een met broeken en een met truien. Kan je makkelijk erin en uit schuiven en zoeken wat je wil... bevalt me al 2,5 jaar prima!

6 jaar geleden

Wij hebben de malm ladekast. Dezelfde als bij onze dochter. Ik vind dit echt ideaal

6 jaar geleden

En deze

6 jaar geleden

Middelste la van onze commode met alle rompers en kleertjes. Hoogstwaarschijnlijk wordt alles nog wel iets anders ingedeeld na het wassen.

6 jaar geleden

In de kledingkast leg ik alle lakens, dekens, moltons etc in en hang ik de kleertjes in die groter zijn dan maat 58 en de inbakerzakken etc