21 Reacties

5 jaar geleden

Werkt heel goed, voor iedere voeding geven aan je kleintje. Warm kruikje in bedje, box en wagen werkt ook heel fijn.

5 jaar geleden

Nee bij ons werkte het niet wij hebben probiotica nu

5 jaar geleden

Goede ervaring mee, heb de Kruidvat versie zit de zelfde werkzame stoffen in kost alleen veel minder

5 jaar geleden

Geven wij ook aan onze dochter van nu 12 dagen. Werkt tot nu toe als een tierelier!

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje van 3,5 week helpt de infacol goed!

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Goede ervaring mee, heb de Kruidvat versie zit de zelfde werkzame stoffen i ...
Heb je misschien een foto van het flesje? Ik wist niet dat Kruidvat ook eigen merk heeft

5 jaar geleden

Werkte wel iets, maar amper. Sap simplex werkt vele male beter! En de nutrilon omneo

5 jaar geleden

Onze kleine (11dagen) lijkt er ook goed op te reageren, geven het sinds gister middag. 😇

5 jaar geleden

Hebben wij ook geprobeerd, maar sab simplex werkt veel beter.

5 jaar geleden

Infacol werkte bij de oudste niet. Toen sab simplex geprobeerd. Werkte super. Nu bij de tweede ook gelijk sab simplex besteld via de Duitse apotheek

5 jaar geleden

We zijn overgegaan van infacol naar sab simplex en die laatste werkt best goed!

5 jaar geleden

Reactie op Perzikje

Heb je misschien een foto van het flesje? Ik wist niet dat Kruidvat ook eig ...
Deze gebruik ik nou, geeft met boeren ook geen sinaasappel lucht

5 jaar geleden

Ik vind sab simplex beter. En ook handiger want die druppels kun je in het flesje doen ipv op een lepeltje apart 😊

5 jaar geleden

Mijn verloskundige heeft infacol geadviseerd en ik heb het in huis gehaald maar nog niet gebruikt. Ik geef borstvoeding en merkte dat mijn zoon veel last had van krampen als ik appelsap dronk. Dit doe ik niet meer en de krampen zijn weg

5 jaar geleden

Bij ons adviseerden ze probiotica omdat infacol en simplex ook nadelen hebben

5 jaar geleden

Wij gebruiken op advies van kraamhulp en verloskundige cinababy en probiotica. Infacol was rommel volgens hun

5 jaar geleden

Van infacol krijgen ze juist krampen. Mij werd t streng afgeraden

5 jaar geleden

Reactie op sb2020

Nee bij ons werkte het niet wij hebben probiotica nu
Welke probiotica hebben jullie en geef je BV of FV?

5 jaar geleden

Infacol heeft bij mijn eerste zoon heel goed geholpen! En bij de tweede ook de eerste 2 weken. Daarna leek het minder te werken, dus heb nu sap simplex en die werkt ook super 😀

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Goede ervaring mee, heb de Kruidvat versie zit de zelfde werkzame stoffen i ...
+1 Wij gebruikten eerst infacol, en dit leek best ok te werken. Toen had mijn man de kruidvat variant meegenomen, want idd veel goedkoper, en deze lijkt zelfs beter te werken. Alleen jammer dat het bij het filiaal bij ons in de buurt steeds uitverkocht is. :(