7 Reacties

4 jaar geleden

Bij de ah heb je van die maaltijd boxen. Ze variëren regelmatig en zijn echt lekker. Verder eet ik regelmatig pasta met veel groente, pilav, bami, nasi, gevulde paprika en aardappel groente schotel

4 jaar geleden

Ik zou zoveel mogelijk "normaal" koken, zodat jullie zoontje ook kan wennen aan de kruiden en alles. Die verse maaltijd pakketten zijn ideaal, ook kijk ik vaak op AH recepten 'wat eten we vandaag'. Makkelijke gerechten.

4 jaar geleden

Onze dochter eet eigenlijk alles mee wat wij eten, behalve als we eens pizza ofzo eten. Ik doe er alleen geen zout door, dat gooi ik later wel op mijn eigen bord erdoor. Aardappelen, groente en vlees blijft favoriet, maar ook pasta met groentesaus, nasi en wraps gaan er goed in. Snij alles gewoon in kleine stukjes en dan pakt ze het zelf.

4 jaar geleden

Maar als jullie dan nasi of bami oid doen, doe je dan gewoon zo'n zakje kruiden erdoor? Kunnen ze dat gewoon mee eten?

4 jaar geleden

Reactie op Noa90

Maar als jullie dan nasi of bami oid doen, doe je dan gewoon zo'n zakje kru ...
Ik maak die nasikruiden altijd gewoon zelf door kruiden te mixen, maar je zou even op zo’n zakje kunnen kijken wat er precies in zit. Als er geen zout in zit, moet het volgens mij wel kunnen.

4 jaar geleden

Reactie op EP09

Onze dochter eet eigenlijk alles mee wat wij eten, behalve als we eens pizz ...
Hier is pizza 1 van de weinige dingen die ze met ons mee wil eten:). Wel leuke aanrader.. wij maken altijd zelf pizza (pizzakit van ah of lidl) en dan beetje saus daarvan op witte boterham en beetje groente klein gesneden als beleg erop. Laatste paar minuten mee in de oven 👍 Vandaag had ik nassi gemaakt maar na 4 happen wilde mevr niet meer… ze lijkt de ‘sausjes’van de potjes te missen ofzo. Maar wat voor saus gooi je door nassi of aardappelen groente vlees🤷‍♀️