42 Reacties

4 jaar geleden

Jaa ik heb er ook last van ben ook 5 weken en paar dagen 😊

4 jaar geleden

Herkenbaar! Maar vertrouw je het niet, ga dan naar de vk of huisarts.

4 jaar geleden

Heyhey, ik heb die steken ook al vanaf 4w2d. Maakte me in het begin heel veel zorgen, maar kreeg als snel te horen dat het een heel normaal kwaaltje is. In het begin alleen aan de linkerkant maar nu wisselt het zich af. Ik merk dat het wel minder is al ik lekker rust neem.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook en s nachts hevige pijnen. Echo laten maken zag er keurig uit. Hoort erbij zij de gynaecoloog. Ben ook 5 weken nu

4 jaar geleden

Herkenbaar wanneer ik onverwacht moet niezen of hoesten. Dan krijg ik ook een hele felle heftige steek in mijn onderbuik lies regio. Wanneer ik het wel aan voel komen heb ik de c controle over mijn spieren en gebeurd het niet. Nu 8wk

4 jaar geleden

Ik ook ik voel ook zeker steekjes af en toe gerommel in me buik hoort er allemaal bij ben gelukkig nog niet misselijk

4 jaar geleden

Hoi hoi. Dat is heel normaal. Is bandenpijn. Komt doordat de baarmoeder al groeit en zwaarder wordt.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ben bijna even ver. Zat al te zoeken naar een forum of dit bekend is. Ook aan de rechterkant en zeker met niezen. Neemt wel af als ik rust neem.. voelt eng he? Maar zoals ik lees niks om zorgen over te maken dus

4 jaar geleden

Ook herkenbaar! In me 1e zwangerschap niet zo gehad maar voel het nu ook en ban ook pas 5w. Soms ook het gevoel me buik vast te moeten houden met niezen etc

4 jaar geleden

Ik heb die steekjes en krampen/drukkend gevoel en wat last van zeurende benen met name rechts eigenlijk al vanaf 4wk2dgn. Ik heb meer last van lage rugpijn en pijnlijke borsten. Nog geen teken van misselijkheid. As maandag 5 wkn.

4 jaar geleden

Klinkt inderdaad als banden pijn. Ik vind het altijd een beetje voelen alsof je een spiertje verrekt.

4 jaar geleden

Hoi! Dat heb ik ook inderdaad. Heel soms ook als ik lang gezeten heb en dan plots op sta. Ook aan de rechterkant

4 jaar geleden

Heb ik ook last van. Ben nu bijna 6 weken

4 jaar geleden

Ik heb ook last van steken. Vooral als ik te veel heb gedaan of rare beweging heb gemaakt. Ook in bed als ik op me buik of zij lig voel ik af en toe steken.

4 jaar geleden

Hier ook, derde zwangerschap, is normaal hoor 😘

4 jaar geleden

Hier ook! Af en toe steken en krampjes. 5wk4

4 jaar geleden

Jaa ik heb het ook en soms menstruatie precies in men onderbuik ? Nog iemand ?

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Jaa ik heb het ook en soms menstruatie precies in men onderbuik ? Nog ieman ...
Menstruatie gevoel in onderbuik heb ik ook inderdaad, en lage rugpijn.. een beetje zoals bij een menstruatie. Die steken rechtsonder is bandenpijn, door de groei van de baarmoeder. Kunnen heel vervelend zijn!

4 jaar geleden

Heb ik inderdaad ook last van. Trekt vanzelf weer weg😘

4 jaar geleden

Ahh oke ben in al wat geruster ☺️ Thanks x