42 Reacties

4 jaar geleden

Ja had ik ook vaak bij week 5 vervelend en eng he ben nu week 7 gellukig dat wat minder die steken

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Ik heb die steekjes en krampen/drukkend gevoel en wat last van zeurende ben ...
Heel herkenbaar, sinds maandag hier ook last van en ben bijna 5 weken

4 jaar geleden

Ook rond de 5 wkn en precies het zelfde...! Fijn om dit te lezen

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, heel herkenbaar. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook snachts wordt ik wel eens wakker van steken/krampjes. Na ongeveer 10min is het weer weg. Ben momenteel 5+4

4 jaar geleden

Ik ben 5+6 en heb er ook last van.. Begon me al zorgen te maken.😅 Bij mij zit het alleen niet rechts, maar aan de linkerkant..? Ook last van als ik 'snachts lekker in foetushouding heb gelegen en dan uitrek de hele boel strak aanvoelt. Heel raar. Kan niet wachten tot eerste echo hopelijk wat meer opheldering geeft.😅 (Week 8 pas 😫.)

4 jaar geleden

Hier 4 weken zwanger via 2 de terugplaatsing met icsi merk dat ik nu vooral op alles let ,heb ook last van lage rugpijn en af en toe een steek zal er wel bij horen , fijn te lezen dat ik niet alleen ben , 🍀

4 jaar geleden

Ben ik ‘blij’ dit te lezen, ik heb hier ook al enkele keren last van gehad en wist niet waar het vandaan kwam. Als ik het aan andere vroeg die ook al kinderen hebben dan herkende ze deze steken niet.. dus kon het nooit precies verwoorden! Maar idd, het voelt zoals een kleine spierverekking. Nu ik lees dat het bandenpijn noemt, en ik het opgezocht heb is het helemaal wat ik bedoel. Eindelijk heeft dit een benaming 😂 .. en ben ik blij dat het wel herkenbaar is bij veel zwangere vrouwen! ☺️

4 jaar geleden

Hebben jullie ook dat jullie hierdoor het eng vinden om door je knieën te gaan en ‘zware’ dingen te tillen? Ik ben zo bang dat ik een verkeerde beweging maak. Hoewel ik weer dat het allemaal goed beschermd zit.. maar mn gevoel zegt toch wat anders! Lastif

4 jaar geleden

Ik had dit ook in week 4-5, nu niet meer! Overigens ook soms pijnlijke steken alleen maar aan de rechterkant

4 jaar geleden

Mijn vk zegt dat het komt door het oprekken van de baarmoeder. En dat het erbij hoort ❤️

4 jaar geleden

Ik ben 5+6 en heb er ook last van.. Begon me al zorgen te maken.😅 Bij mij ...
Wat grappig, we zijn net zo ver, ik mag in week 7 langs komen

4 jaar geleden

Ik had het ook, maar al sinds de bevruchting. Ik mocht met 6 weken en 3 dagen echo en alles was goed! Waarschijnlijk darmen en oprekking baarmoeder. Bij mij zijn de steken na 6 weken weggegaan :)

4 jaar geleden

Vanmorgen vroeg, toen ik opeens even naar de toilet moest. Tijdens en na toilet had ik opeens erge pijn onderin mn buik. Zo'n 10 minuten lang veel pijn gehad. Ben bang dat er iets is. Gelukkig in slaap gevallen en bij wakker worden geen pijn meer. Hoop dat dit de darmen was, terwijl ik ook op die plek voelde.

4 jaar geleden

Ik denk dat dit ‘ bandenpijn’ is. Het oprekken van de banden om plaats te maken voor alles wat gaat veranderen in je lijf.

4 jaar geleden

Dit is zeker bandenpijn. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap. Zeker met het plotseling in bed draaien ofzo... het is wel wat vroeg. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook al vroeg bekkeninstabiliteit.

4 jaar geleden

Heb ik ook en idd met name rechts, als ik nies of draai in bed. Zijn idd je banden

4 jaar geleden

Dankjewel allemaal! Ik ben al een beetje gerustgesteld 😁

4 jaar geleden

Ben even ver.. en heb precies het zelfde. Geruststellend om te lezen dat meerderen hier last van hebben en het waarschijnlijk dus gewoon zo hoort.

4 jaar geleden

Reactie op Laialaa

Dankjewel allemaal! Ik ben al een beetje gerustgesteld 😁
Jaa hier ook het zelfde hoor x

4 jaar geleden

Vanmorgen lichte bloed verlies gehad is nu gestopt is dit normaal schik me rot